FlipSwede
Guld
Den har väl varit där ett bra tag. Inte många svenskar som vill ha en sådan.Testade en sån fräsig DD på Krons i höstas. Kanske inte riktigt min stil
![]()
I Miami däremot.
Men den till höger I bild med chokladtavla var trivsam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har väl varit där ett bra tag. Inte många svenskar som vill ha en sådan.Testade en sån fräsig DD på Krons i höstas. Kanske inte riktigt min stil
![]()
Precis, säljaren sa att det inte är en het modell i Sverige.Den har väl varit där ett bra tag. Inte många svenskar som vill ha en sådan.
I Miami däremot.
Men den till höger I bild med chokladtavla var trivsam
Köp för list så hittas det nog en SS Daytona under pizzakartongerna I lunchrummet.....Precis, säljaren sa att det inte är en het modell i Sverige.
Blir alltid lika förvirrad när jag ser klockan haha![]()
Snuskigt trevlig modell.
Blir alltid lika förvirrad när jag ser klockan haha
Fick du köpa den? Jag har svårt för den, men färg kombon är väldigt finDen har en viss excentrisk Tudor-charm som är mycket välkommet.
Fick du köpa den? Jag har svårt för den, men färg kombon är väldigt fin
Sjukt förvirrande men jäkla trevlig. Jag hade inte tackat nej om jag fick köpa en, men helst på Oyster för min del.![]()
Snuskigt trevlig modell.
Du gjorde ditt bästa, det är det som räknasIcke! Men jag försökte.
Blir alltid lika förvirrad när jag ser klockan haha
när jag såg den första gången i verkligheten så gick mina ögon i kors. Killen på krons kolla på mig som att de vore något fel på migSamma här. Sett IRL många gånger och förstås dröser av bilder och blir fortfarande förvirrad och kan tyvärr inte lära mig att gilla den. Men enig att färgkombinationen är grym
Den är verkligen fantastisk! Jag har tittat så mycket på den att jag tycker att den vanliga börjar se bakvänd ut![]()
Snuskigt trevlig modell.
Japp! Går inte att ta in, förens man testat denHelt bananas!
![]()
![]()
![]()
Är den tung på handleden?Helt bananas!
![]()
![]()
![]()
Väger lite över 200g. Man känner av tyngden men förväntar sig ändå att den ska väga ännu mer med tanke på storlekenÄr den tung på handleden?
LättviktareVäger lite över 200g. Man känner av tyngden men förväntar sig ändå att den ska väga ännu mer med tanke på storleken
Ja den känns lätt jmfrt med YMII eller YG Breitling ChronomatLättviktare![]()
Grymt fin. Har beställt en exakt likadan hos Bucherer och Klarlund i Köpenhamn![]()
Snuskigt trevlig modell.
Köpa klockor efter vad andra önskar sig ska man ju inte göraEnligt titta på internet, den mest önskvärda som den enda stål Rolex, direkt efter Sub.![]()
Jag köper alltid det jag vill ha, det jag gillar och det jag har råd med.Köpa klockor efter vad andra önskar sig ska man ju inte görahoppas den var överst på Din önskelista, trevlig fredag!
Snygg kombo!Matchande tröja idag.![]()