• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Plötsligt händer det! 4månader och ingen nämnvärd historik, gödslar dom ut gamla ref?

IMG_9770.jpeg
Wow - Grattis!

Du får gärna dela med dig om vilken handlare det var (PM går bra). Det är lustigt för att jag har liknade erfarenheter från en blå SD från en AD, som sägs vara nästan lika sällsynt som din panda. Är det ett tecken på att marknaden avtar, eller är det bara enorm tur?

Tycker att sportmodellerna är hysteriskt överprisade så även om jag håller suben för att vara en roligare klocka så hade jag aldrig bytt bort de andra två.
🤔.. du har inte fel där. Däremot så borde väl det gå att byta tillbaka till en Datejust om jag känner att sub inte va min grej? Det borde väl iaf vara jämnbördiga i värde?

🤔.. du har inte fel där. Däremot så borde väl det gå att byta tillbaka till en Datejust om jag känner att sub inte va min grej? Det borde väl iaf vara jämnbördiga i värde?
Värdet lär vara beständigt och missförstå mig rätt - suben är en av världens bästa sportklockor. Det är svårt att föra ett pragmatiskt resonemang runt bytet eftersom allt är ju känslostyrt.
Gå på vad som gör dig gladast.

Plötsligt händer det! 4månader och ingen nämnvärd historik, gödslar dom ut gamla ref?

IMG_9770.jpeg

Wow - Grattis!

Du får gärna dela med dig om vilken handlare det var (PM går bra). Det är lustigt för att jag har liknade erfarenheter från en blå SD från en AD, som sägs vara nästan lika sällsynt som din panda. Är det ett tecken på att marknaden avtar, eller är det bara enorm tur?

Haha detta är naturligtvis inte sant. Ville stanna internet skapa panik osv. Förvånansvärt lite PM’s om vilken AD men antar att några våndas i det tysta 🤣 med det önskar jag alla en riktigt skön midsommar!

IMG_9791.jpeg

Man får fortfarande betala med kroppsdelar och gravfynd om man vill ha ett exemplar i nutid

Värdet lär vara beständigt och missförstå mig rätt - suben är en av världens bästa sportklockor. Det är svårt att föra ett pragmatiskt resonemang runt bytet eftersom allt är ju känslostyrt.
Gå på vad som gör dig gladast.
Hatar det här med känslor 😑!
Blir glad av DT och tycker den sitter perfekt., lite trött på BB58 då jag har den varje dag., kan tänka mig att ha kvar DT, om någon vänlig själ vill byta en Pam 112 el 111 mot BB58..

Har dock aldrig ägt en sub..så testa ngt nytt..
Lite 🫨 i skallen just nu 😅

Decisions decisions 🤔😓

Tillbaka
Topp