Sorry. Jag citerade fel inlägg.Mycket riktigt. Frågan är ju dock om just Heimdal är ”för bra för att vara sant” - tänker att de säljer i Sverige, inte helt orimliga priser, snabb svarskontakt osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry. Jag citerade fel inlägg.Mycket riktigt. Frågan är ju dock om just Heimdal är ”för bra för att vara sant” - tänker att de säljer i Sverige, inte helt orimliga priser, snabb svarskontakt osv.
Nyförvärv?
Fattar ju varför man har ”100” i rött, men tycker den hade varit mycket snyggare om även ”100” var i vitt!
I övrigt är den ju hur grym som helst!
Ellerhur!Riktigt snygg Nytt urverk, 4132, med 24h subdial dessutom.
Haha håller med även om jag är nöjd med Daytonan som jag harRiktigt ball, älskar retroblinkningen på subdials. Första gången man blir lite sugen på en Daytona
Nej då, uppåt 10 månader ”gammal”.Nyförvärv?
Den hade jag missat. Snyggt att allt är borstat förutom glasringen. Valde du grön eller var det den enda tillgängliga?Nej då, uppåt 10 månader ”gammal”.
Den valde jag.Den hade jag missat. Snyggt att allt är borstat förutom glasringen. Valde du grön eller var det den enda tillgängliga?
Fel tråd.Människan lever inte enbart av Rolex. Visa upp dina klockor från andra märken som du bär om och om igen!
Yes please!
Bra tråd, men förmodligen fel klocka.Fel tråd.
Uh-oh. Hvis du ikke har lug holes, må du gå til en urmaker og klippe springbaren.Kan någon hjälpa mig här? Visst ser det här ut att vara ”fel” bandstift? Är på en 16713.
Expat som kjøpt den og trukket av svensk moms?Inte mina men ligger ute till försäljning för 315K USD/st.
Blir ju nyfiken på vem som köpte den från Nymans och hur den hamnade I Dubai....
Ja säkerligen.Expat som kjøpt den og trukket av svensk moms?
Selve garantikortet har jo ulik layout og kan således dateres i årsintervall, så hvis man vil undersøke salgsintervall parret med den eksakte YG RB Daytona med de spesielle subdials på avbildet modell, så kan man nok regne ut ca. salgstidspunkt. En CSI-oppgave for Rolexconnoisseurs.Ja säkerligen.
Men mtp hur ovanlig en Rainbow är så borde den varit reserverad för en VVIP.
Kanske inte så roligt att cert visas upp ifall fel ögon ser.
Eller så är det sålt för såpass länge sedan ingen bryr sig
Det kan du nog räkna ut med röven och en bit krita …..Inte mina men ligger ute till försäljning för 315K USD/st.
Blir ju nyfiken på vem som köpte den från Nymans och hur den hamnade I Dubai....