FlipSwede
Guld
Nej min röv klarar inte av att gissa vem som köpte denna ny.Det kan du nog räkna ut med röven och en bit krita …..
Men din kanske gör det?
Inte för att det har någon betydelse,men visst är jag nyfiken på vem det var
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej min röv klarar inte av att gissa vem som köpte denna ny.Det kan du nog räkna ut med röven och en bit krita …..
Någon som har koll på ref på denna?
Är det inte en klassisk 116610LN?
Hvilken årsmodell er dette?Någon som har koll på ref på denna?
Precis min fråga med, vet inte om det är bilden / kvaliteten men tycker även att vissa av bokstäverna ser lite konstiga ut på tavlan ?Hvilken årsmodell er dette?
Det är nog ljuset som spelar dig ett spratt.Hvilken årsmodell er dette?
Mest sannsynlig. Her er en som har samme refleksjon rundt bokstavene.Det är nog ljuset som spelar dig ett spratt.
Det är en Rolex, inte en Grand Seiko.Precis min fråga med, vet inte om det är bilden / kvaliteten men tycker även att vissa av bokstäverna ser lite konstiga ut på tavlan ?
HahaDet är en Rolex, inte en Grand Seiko.
Hvilken årsmodell er dette?
Aha. Står vel på sertifikatet i boksen du nettop fant. Se der.Skulle tro att den är från ca 2013 eller något
Kanske det.Aha. Står vel på sertifikatet i boksen du nettop fant. Se der.
God plan.Kanske det.
Min föredettingar kollega dog för någon månad sedan och jag orkar inte be hans fru plocka fram boxen igen. Certifikatet tyckte jag låg så knepigt till i lådan, instucken bakom en ficka.
Jag får be henne göra det imorgon.
God plan.
Hvis hun ikke kan mye om klokker og hva de er verdt - og hennes mann nettopp har dødd - vil hun nok sette pris på at du hjelper henne med salget av klokkene, slik at hun får fair value for dem. Hvor mange klokker er det snakk om utenom 116610? Jo flere, jo viktigere at du hjelper henne. Som kollega, så er det jo flott at du hjelper til - eller hva.Det är väl egentligen hennes ”bekymmer” eftersom hon har tänkt avyttra klockorna som inte behövs längre. Jag har däremot gett henne informationen, så får hon göra vad hon vill med den.
Hvis hun ikke kan mye om klokker og hva de er verdt - og hennes mann nettopp har dødd - vil hun nok sette pris på at du hjelper henne med salget av klokkene, slik at hun får fair value for dem. Hvor mange klokker er det snakk om utenom 116610? Jo flere, jo viktigere at du hjelper henne. Som kollega, så er det jo flott at du hjelper til - eller hva.
Name a more iconic (sommar)klocka. I’ll wait.
Name a more iconic (sommar)klocka. I’ll wait.
Sommar = svalkaName a more iconic (sommar)klocka. I’ll wait.
Nyinförskaffat?Sant! Blandning av hulken och guld då
Ångrar lite att jag inte hämtade ut en förra året när jag kunde. Den är en riktigt fin sommarklocka.