Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En allmän fråga: på vissa modeller (tex sub i vitt guld) på Rolex hemsida står det ”Price on request”. Jag förstår ju rent språkligt vad det betyder men vad innebär det i praktiken? Kan priset variera och hur/varför då?
Samma här typ, förutom när jag var och cyklade i Trysil i veckan då jag körde Panerai.Använt denna sen jag köpte den mitten av juni. Imorgon får det bli en ny klocka
Samma här typ, förutom när jag var och cyklade i Trysil i veckan då jag körde Panerai.
Jag vet inte om jag nånsin vill byta igen. Funderar på att sälja rubbet och bli OWG med denna.
Har väl också med själva guldpriset att göra också om jag inte har fel för mig?
Har ingenting med dagspriset på guld att göra.Har väl också med själva guldpriset att göra också om jag inte har fel för mig?
Har inget med aktuellt guldpris att göra, som redan besvarats ovan. Ser lite mer exklusivt ut när det står Price on request.Har väl också med själva guldpriset att göra också om jag inte har fel för mig?
Klockfabrikanterna tar så pass gott betalt för materialet så det borde inte ha någon större betydelse
Har ingenting med dagspriset på guld att göra.
Priset är satt och gäller fram till nästa prisjustering oavsett XAU spot
Ok, fick för mig att det var så med guldpriset, var ett tag sedan jag hörde det.Har inget med aktuellt guldpris att göra, som redan besvarats ovan. Ser lite mer exklusivt ut när det står Price on request.
Prova att ställa frågan här:Någon som har ett hum om väntetid på en vanlig t.ex Oyster Perpetual 36a?
Har ställt frågan till min AD, men verkar dröja med svar.
Satans snygg!Från tidigare
Sjukt ha begär på den där alltså!
Då får jag reta dig lite jag med...Sjukt ha begär på den där alltså!
Riktigt bra på sommaren!Sjukt ha begär på den där alltså!
Vad tycker ni om nya 126718GRNR jämför med dessa i everose? Ska få klämma på en på Fredag…Då får jag reta dig lite jag med...
Kommer inte överens med att en Sportmodell ska ha Jubileearmband....Vad tycker ni om nya 126718GRNR jämför med dessa i everose? Ska få klämma på en på Fredag…
Ja det är ju en bit över list på 585kJisses. Och varan i lager…
Kombon vitguld och sportmodeller brukar inte sällan vara lite lättare eftersom det är svårt att ta premium för något som redan är dyrt men ser ut som stål.Denna vore inte helt fel. Är vitguldsmodellerna lika svåra få tag på som stål?
Man kan ju hoppas!Kombon vitguld och sportmodeller brukar inte sällan vara lite lättare eftersom det är svårt att ta premium för något som redan är dyrt men ser ut som stål.
Otrolig!
16800 matt. -80