• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jo till list hade det vart givet men det är väl det som är problemet…för liten kund på för stor AD så ….. ;)

Är det samma gröna ton irl som på hulkens ring?
Har sålt min Hulk så har ingen att jämföra med. Men tror att det är olika gröna nyanser.
Den är faktiskt ganska lika min 16610LV.
IMG_6400.JPG

Givet att du har obegränsat med pengar och kan välja valfritt från nuvarande Rolex katalogen, vad hade du gått in till AD och hämtat ut?

Testat den nya med mint gröna tavlan och jubilee. Riktigt cool men vet inte om den är bättre än kombon med blå tavla!?
Okej, gröna ser riktigt cool ut på bild men skulle vilja se i verkligheten!

Även nya Daytona Panda ser intressant ut men rädd att nya caset ska kännas lite klumpigt i jämförelse med tidigare modell.

Någon som har en 6426 som är sugen på att slänga upp bilder? 😁
Mest intresserad av att se hur den bärs eller vilka straps ni valt

En allmän fråga: på vissa modeller (tex sub i vitt guld) på Rolex hemsida står det ”Price on request”. Jag förstår ju rent språkligt vad det betyder men vad innebär det i praktiken? Kan priset variera och hur/varför då?

Knallade in hos AD här i Grekland och provade en DD i vitguld och med den mintgröna tavlan.
Det festliga var att den fanns i butik men 42’ EUR var ”något” över vad jag tänkte att bränna denna vecka.
Superfin men 40 mm är jäkligt saftigt på många vis.

Knallade in hos AD här i Grekland och provade en DD i vitguld och med den mintgröna tavlan.
Det festliga var att den fanns i butik men 42’ EUR var ”något” över vad jag tänkte att bränna denna vecka.
Superfin men 40 mm är jäkligt saftigt på många vis.
Synd att du inte passade på ändå nu när euron är såpass billig! ;)

En allmän fråga: på vissa modeller (tex sub i vitt guld) på Rolex hemsida står det ”Price on request”. Jag förstår ju rent språkligt vad det betyder men vad innebär det i praktiken? Kan priset variera och hur/varför då?
Priset är listpris som övriga modeller och satt av Rolex SA.
Skillnaden är att över 500K(?) SEK blir det POA.
Varför man väljer att göra så vet väl bara Rolex själva

Tillbaka
Topp