yesMen du fina. MK2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
yesMen du fina. MK2?
Jo till list hade det vart givet men det är väl det som är problemet…för liten kund på för stor AD så …..Tycker du ska prova 126610LV om du kan få den till listpris. Synd bara att man inte kan få den med Hulkens tavla.
Har sålt min Hulk så har ingen att jämföra med. Men tror att det är olika gröna nyanser.Jo till list hade det vart givet men det är väl det som är problemet…för liten kund på för stor AD så …..
Är det samma gröna ton irl som på hulkens ring?
Givet att du har obegränsat med pengar och kan välja valfritt från nuvarande Rolex katalogen, vad hade du gått in till AD och hämtat ut?
Den är riktigt läcker!
Nej och igen nej.Fantastisk! Älskar det gröna insertet och borstade länken på Submariner. Tycker också proportionerna på 126610 är bättre än 116610.
Mer förtjust i denna än GMT:n faktiskt.
Den härGivet att du har obegränsat med pengar och kan välja valfritt från nuvarande Rolex katalogen, vad hade du gått in till AD och hämtat ut?
Den är väl faktiskt inte med i katalogen..?Den här
Nja.....Den är väl faktiskt inte med i katalogen..?
Precis. Ett skämt baserat på att den inte finns är med i ordinarie katalogen. Mkt bra klocka dock, undrar hur många ex de kläcker ur sig.Nja.....
Beror ju på vilken katalog du menar.
Den som finns för allmän beskådan för vemsomhelst eller den som officiellt "inte finns"
Tillräckligt många för att jag ska få en hoppas jag.Precis. Ett skämt baserat på att den inte finns är med i ordinarie katalogen. Mkt bra klocka dock, undrar hur många ex de kläcker ur sig.
Hade jag nog inte räknat medTillräckligt många för att jag ska få en hoppas jag.
Testat den nya med mint gröna tavlan och jubilee. Riktigt cool men vet inte om den är bättre än kombon med blå tavla!?Den är riktigt läcker!
Någon här inne som känt å klämt på nya sky-dweller med grön tavla?
Okej, gröna ser riktigt cool ut på bild men skulle vilja se i verkligheten!Testat den nya med mint gröna tavlan och jubilee. Riktigt cool men vet inte om den är bättre än kombon med blå tavla!?
Den här känslan kommer att gå över någon gång...I’m in Love
Synd att du inte passade på ändå nu när euron är såpass billig!Knallade in hos AD här i Grekland och provade en DD i vitguld och med den mintgröna tavlan.
Det festliga var att den fanns i butik men 42’ EUR var ”något” över vad jag tänkte att bränna denna vecka.
Superfin men 40 mm är jäkligt saftigt på många vis.
Priset är listpris som övriga modeller och satt av Rolex SA.En allmän fråga: på vissa modeller (tex sub i vitt guld) på Rolex hemsida står det ”Price on request”. Jag förstår ju rent språkligt vad det betyder men vad innebär det i praktiken? Kan priset variera och hur/varför då?
Skriver den AD Taxfree?Knallade in hos AD här i Grekland och provade en DD i vitguld och med den mintgröna tavlan.
Det festliga var att den fanns i butik men 42’ EUR var ”något” över vad jag tänkte att bränna denna vecka.
Superfin men 40 mm är jäkligt saftigt på många vis.