Så duktig du är! Nu får man en liten känsla av hur det kan tänkas bli. Sen kanske man kör sekundvisaren i stål och neutral YM-logga.
Fick lite feeling och gjorde en version med tavlan från Rolex 16628
Vänligen,
Martin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så duktig du är! Nu får man en liten känsla av hur det kan tänkas bli. Sen kanske man kör sekundvisaren i stål och neutral YM-logga.
Alltså wow, grön YM är ju ett genidrag. Tack att du tagit dig tid
Fick lite feeling och gjorde en version med tavlan från Rolex 16628
Vänligen,
Martin
Någon som har koll på vad en 126719BLRO med meteorittavla kostade 2022-03?
Tackar, ser att den ligger på 512k nu. Är lite sugen på en och håller eventuellt på med att få till en affär.Saknar prislistan med höjning 1/1-22, 451.400:- var iaf priset vid höjningen 1/4-22
Tredje höjningen i November 473.800:-
Härligt! Tack!
Köpte en Certified Pre-Owned YM av dem i våras. Och det är den de refererar till (även med modellnummer senare i mailet).
Tjena! Någon som vet om AD/urmakare kan tighta till claspens stängning? 16800 med ett gäng år på nacken? Gäller bägge delarna av låset
Allt oftare hör jag att han redan har ätit för mycket, att andra versioner är mycket mer intressanta, eftersom Pepsi är en gammal tråkig utan panache... Var är sanningen?
Det är en fantastiskt spännande och fin klocka! Drömmer själv om att äga en!Allt oftare hör jag att han redan har ätit för mycket, att andra versioner är mycket mer intressanta, eftersom Pepsi är en gammal tråkig utan panache... Var är sanningen?
Jag fick det över 3 år efter att jag på allvar blev involverad i denna hobby.Det är en fantastiskt spännande och fin klocka! Drömmer själv om att äga en!
Att du ska strunta i vad folk säger.Allt oftare hör jag att han redan har ätit för mycket, att andra versioner är mycket mer intressanta, eftersom Pepsi är en gammal tråkig utan panache... Var är sanningen?
Bra fokus
TackBra fokus
Står på Nymans lista! Hoppas på en framöverJag fick det över 3 år efter att jag på allvar blev involverad i denna hobby.
Lägg upp en sökesannons här på KS.Hej. Undrar över att köpa länk till en gammal Rolex 6426 i efterhand, är dom svåra att hitta och vad får man betala? Alternativt köpa en annan länk. 6426 har ju 19 i bredd om jag inte minns fel så är ju inte så vanligt längre i tex butik.
Det var en empirisk "att vara eller inte vara, det är frågan"-monolog.Att du ska strunta i vad folk säger.
Köper du en klocka åt en dig själv eller vill du ha bekräftelse från omvärlden Själv tycker jag att det är en fin modell!
Man skall vara. Det är det enda rättaDet var en empirisk "att vara eller inte vara, det är frågan"-monolog.
Spela på ord, och Pepsi kommer ingenstans. Den har en stark position enligt mig och tillhör Rolex järntrean.Man skall vara. Det är det enda rätta
Spela på ord, och Pepsi kommer ingenstans. Den har en stark position enligt mig och tillhör Rolex järntrean.