Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lär vara grymt premium.Upptäckt hos en vän nyss. Rolex marknadsför sig överallt.
Lägg ut den på Köp & Sälj innan den torkar.Upptäckt hos en vän nyss. Rolex marknadsför sig överallt.
Den där är otrolig , jag simmar med 14060m två gånger i veckan utan problem. Den är senast servad 2018. Trycktest hos urmakare kostar väl inte allt för många slantar om man vill vara säker.
Igår så hade jag på mig min klocka när jag körde ett stenhårt spinningpass. Efteråt var viljan stark att ge den ett bad. Jag chansade och tvättade den under vatten utan att ha trycktestat den. Ingen skada skedd, tickar på som den ska. Ska man utgå från att den är tät?
Den där är otrolig , jag simmar med 14060m två gånger i veckan utan problem. Den är senast servad 2018. Trycktest hos urmakare kostar väl inte allt för många slantar om man vill vara säker.
Det är väl inga problem. Gå in till en Rolex AD.Tack . Ja, jag borde väl för att vara på den säkra sidan. någon som kan rekommendera någon i götet/sthlm?
Skulle aldrig chansa. Trycktest kostar ett par hundralappar.
Igår så hade jag på mig min klocka när jag körde ett stenhårt spinningpass. Efteråt var viljan stark att ge den ett bad. Jag chansade och tvättade den under vatten utan att ha trycktestat den. Ingen skada skedd, tickar på som den ska. Ska man utgå från att den är tät?
Tränar alltid utan dinka.
Det kan bli dyrt. /PDags att börja när du ändå har ett gummiband på
Det är väl inga problem. Gå in till en Rolex AD.
Det var inga problem att få min klocka trycktestad hos Nymans i alla fall. Dom bjöd på det, kanske för för att jag besökte dom pga att jag ville prova en klocka dom hade inne som jag var intresserad av.Har hört att en del AD inte gör enbart trycktest, utan man måste göra en täthetsservice.
Det kan bli dyrt. /P
Det var inga problem att få min klocka trycktestad hos Nymans i alla fall. Dom bjöd på det, kanske för för att jag besökte dom pga att jag ville prova en klocka dom hade inne som jag var intresserad av.
Jag behövde inte betala något för trycktest. Dom bjöd på det medan jag provade en annan klocka jag var intresserad av.Pris? Jag ska till Bergströms idag
Tränar alltid med min klocka, iaf gym. Tar av den om jag cyklar MTB eller skall träna något med inslag av kamp men då mest för att inte skada andra. För mig är klockan något som skall användas och slitas påDet kan bli dyrt. /P
Fyspasset över