dajen
Basic
Brukar inte hänga i denna tråden då Rolex är utanför budget just nu. Sitter dock ibland såklart och drömmer om den "perfekta samlingen".
I den drömmen så finns en GMT med, men har burit en några dagar och den är helt enkelt för stor för mig och min smak. Sjukt synd då den var fantastisk i övrigt. Så vad gäller sport Rolex ser det ganska mörkt ut för mig generellt. Finns det nåt jag har missat? Tittar på moderna modeller, inte nödvändigtvis nytt, men inte vintage.
En modell som råkade dyka upp framför näsan på mig som jag inte hade koll på innan är Yacht-Master 37 mm. Den ser ju riktigt riktigt bra ut både designmässigt och i storlek. Kan dock inte helt bestämma mig för vad jag tycker om att blanda in ädelmetaller i den typen av klocka, men det ingår såklart i konceptet YM förstår jag. Nån som har nån trevlig bild på en dylik eller finns det ens någon på forumet?
I en perfekt värld så hade jag önskat typ en GMT alternativt SUB i 37-38 mm och relativt slimmad profil, men det finns väl inte helt enkelt.
124270