• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Da har Bucherer [f.d Torneau] Wailea besokts.
Man ville inte lata mig fota montrarna med For Exhibition Only.....
Kandes formodligen sadar smajobbigt att forklara for en hog upprorda asiater varfor det fanns fullt med beg Rolex till marknadspriser men inte en enda ny tillsalu.

Patek hade man fyra dressklockor och en Twenty4.

Men saljkillen var trevlig val han begrep att han inte behovde ljuga for mig om hur otroligt sallsynta alla Rolex oavsett modell ar idag och meddelade att nog fick man in bra med klockor men alla var salda till lokala fast boende kunder och turister var man helt ointresserade av, vad galler salja nya klockor till.
Men begagnat som sagt....och har var skicket battre an i Ka'anapali.

Inte ens vatten bjod de pa...

20220311_160757.jpg

Menar du att det var en ”Walk-in” eller att de ringde till slut? Grattis oavsett, riktigt fin!
Jag var dar i Fredags och tittade pa en tom butik,ja forutom de begagnade och nagra dress-Pateks.
Det vanliga tramset om de otroligt sallsynta enhorningarna Rolex som tar ar att bygga etc.
Men val saljkillen fattade att jag inte blev sur over att inte fa kopa en klocka,begrep hur marknaden funkar och att butiken faktiskt ar dar for att tjana pengar och inte vara en valgorenhetsinrattning sa andrades tonen lite och jag ombads skriva ner mina uppgifter och vad som kunde vara av intresse for mig.

Och runt 12 pa lordag ringde ett lokalt nummer och jag erbjods denna.
Varfor fattar jag inte. Darav kommentaren om Rolexlotteriet.

Nu har jag aven stallt mig pa intresselista for mer intressanta klockor,sa far vi se.
Nackdel ar att enbart personligen kan man hamta ut en klocka och det ar 14timmars flygresa hit minst....men det kan det vara vart om man hittar en PP 5990/1R som ar hemlos....

Jag var dar i Fredags och tittade pa en tom butik,ja forutom de begagnade och nagra dress-Pateks.
Det vanliga tramset om de otroligt sallsynta enhorningarna Rolex som tar ar att bygga etc.
Men val saljkillen fattade att jag inte blev sur over att inte fa kopa en klocka,begrep hur marknaden funkar och att butiken faktiskt ar dar for att tjana pengar och inte vara en valgorenhetsinrattning sa andrades tonen lite och jag ombads skriva ner mina uppgifter och vad som kunde vara av intresse for mig.

Och runt 12 pa lordag ringde ett lokalt nummer och jag erbjods denna.
Varfor fattar jag inte. Darav kommentaren om Rolexlotteriet.

Nu har jag aven stallt mig pa intresselista for mer intressanta klockor,sa far vi se.
Nackdel ar att enbart personligen kan man hamta ut en klocka och det ar 14timmars flygresa hit minst....men det kan det vara vart om man hittar en PP 5990/1R som ar hemlos....
Rolexlotteri = listan.
Grattis till en grym klocka!

För mig "sticker siffrorna ut" för mycket på Pepsi, medan de liksom försvinner lite bättre på Batman. Skulle man "dämpa" färgerna lite mer på Pepsin skulle det ev funka.

Jag har dessutom dragit upp kontrasten lite på min bild så det borde bli ännu tydligare där.
Men är blåa myansen olika också? Så det poppar mindre på Batman?

Tillbaka
Topp