Såg på Nymans idag, ingen exibition only skylt. Kan vara värt att kolla upp för den som är sugen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lugn, slut på skyltarSåg på Nymans idag, ingen exibition only skylt. Kan vara värt att kolla upp för den som är sugen
Just dom fyra kan jag faktiskt tänka mig att det inte är kö påSåg på Nymans idag, ingen exibition only skylt. Kan vara värt att kolla upp för den som är sugen
Andra klockan från vänster ? 126618 ?Såg på Nymans idag, ingen exibition only skylt. Kan vara värt att kolla upp för den som är sugen
JaAndra klockan från vänster ? 126618 ?
Just dom fyra kan jag faktiskt tänka mig att det inte är kö på
Nu börjar det likna något.Såg på Nymans idag, ingen exibition only skylt. Kan vara värt att kolla upp för den som är sugen
Superfin, men 460 (eller vad den numera kostar - det var 440 före prishöjningen) för en modell med ganska liten fanbase, så är det inte så sjukt m den inte har kö.Sjukt om det stämmer! 126619 är verkligen supertrevlig. Fick ett tillfälle att prova den för ett tag sedan.
På vilket/vilka sätt? Nyfiken!Möjligtvis sista personen på KS men äntligen provade jag 124060 idag. Låt oss säga att det är en enorm, enorm förbättring över 11-serien.
På vilket/vilka sätt? Nyfiken!
Såg på Nymans idag, ingen exibition only skylt. Kan vara värt att kolla upp för den som är sugen
Jag var förbi för lite mer än vecka sen. Testade alla förutom YM. Då var alla tillgängliga direktLugn, slut på skyltar
Priset från gråhandlare har tydligen börjat sjunka. Lär gå att köpa nya skyltar snart.Lugn, slut på skyltar
Nålen?Det är ganska svårt att få av armbandet utan speciella verktyg. Har du en bred pincett så kan det gå, jag själv tog en tandpetare och tryckte in nålen medan jag drog i andra änden. Men var försiktig så inte nålen flyger iväg. Du kommer ALDRIG hitta den, tro mig...
Stiftet letade efter det ordet i typ 5 minuter sen fick ”nålen” duga
Haha ja svårt att hitta rätt ibland. Men om du menade bandstiftet så brukar det väl sällan flyga iväg? Det har i alla fall inte jag upplevt som något större problem. Det svåraste brukar vara att få på en right länk igen då den inte tillåter något "wiggle" med bandstiftet.Stiftet letade efter det ordet i typ 5 minuter sen fick ”nålen” duga
När man sätter dit ett bandstift för att använda ett nato så har de en benägenhet av att flyga iväg.Haha ja svårt att hitta rätt ibland. Men om du menade bandstiftet så brukar det väl sällan flyga iväg? Det har i alla fall inte jag upplevt som något större problem. Det svåraste brukar vara att få på en right länk igen då den inte tillåter något "wiggle" med bandstiftet.
Stiftet med fjäder som håller endlinks har flugit iväg varje gång jag fifflat med armband hahaHaha ja svårt att hitta rätt ibland. Men om du menade bandstiftet så brukar det väl sällan flyga iväg? Det har i alla fall inte jag upplevt som något större problem. Det svåraste brukar vara att få på en right länk igen då den inte tillåter något "wiggle" med bandstiftet.
Grattis B!Debut i denna tråd med DJ
Debut i denna tråd med DJ
Tack jacden var värd att vänta på i några månaderOtroligt fin!! Stort grattis!!!