Vostok
Guld
Nu ryker Raketan!!Aha
När du tröttnat kan jag köpa den för (host) halva priset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu ryker Raketan!!Aha
Hm. Vi kan nog inte uteslulta att det var så. Även om det inte finns något som bekräftar teorin heller. Där stod liksom en ensammen liten vän i kylen. Alldeles för nära broccolin. En pålitligt Norn som är precis lagom humlad. Som en lager med attityd eller en halvsvag Ipa. Blixtrande kall. Den är bra. Kan bli en sådan man försöker brygga nästa gång till och med? Jag skulle vilja hävda självförsvar nästan. Vad skulle jag göra liksom?Äsch, säg bara som det var: JAG VILLE HA ÖL ÄVEN PÅ EN TISDAG!!!
Aha
Den tror jag inte att jag sett ens. Köp!Den här var lite kul, ryska rymdförsvaret.
Check out the item at Meshok https://meshok.net/en/item/265049698
Det finns INGEN som skulle erkänna att man inte vet vilken dag lill-lördag eller piglördag är, vad de betyder, eller att de skulle vara specifika dagar. Så skyll på litet datumfönster, autocorrect eller dum broccoli!Hm. Vi kan nog inte uteslulta att det var så. Även om det inte finns något som bekräftar teorin heller. Där stod liksom en ensammen liten vän i kylen. Alldeles för nära broccolin. En pålitligt Norn som är precis lagom humlad. Som en lager med attityd eller en halvsvag Ipa. Blixtrande kall. Den är bra. Kan bli en sådan man försöker brygga nästa gång till och med? Jag skulle vilja hävda självförsvar nästan. Vad skulle jag göra liksom?
Respekterar och förstår ditt ställningstagande.
Men vill till saken bara tillföra att Ryssland (Putin) gjorde exakt så här redan 2014 då de tog över Krim.
De gjorde även närmast detsamma i Abchazien, och i Georgien 2008 då de annekterade Sydossetien.
Så det borde i så fall aldrig blivit ryskt på handleden, och ej heller i framtiden. Ty detta lär fortsätta ...
Trist men sant.
Jag väljer att uppskatta själva klockan.
Mmmmmm hemmagjort Oleg-bund.Godmorgon!
Mmmmmm hemmagjort Oleg-bund.
När endast det bästa är gott nog!!!
(Luktar det diesel och snusk?)
200kr "No bids".Lite sovjetiskt godis någon? NOS!
Själv blev det en studentklocka i plast med tanke på sjukavdrag och karens!!Idag blev det en gammal mögel Amphibia.
mmmmm min preachussss!Godmorgon!
Alltså den ser ju fin ut på armen men i denna förstoring blir den ju lite solkig nästan...Morgon boys!
Vi rullar på i skjortfascismens tecken med en Vympel, 1961-1963 producerades de. Jag kan ha rätt...
Man kan ju inte lulla in som en drullputte när man skall till sjukgymnasten menar jag.
Kommer osökt att tänka på det klassiska 90-tals albumet "Smells like Olegs spirit".Hehe, luktar helt ok efter rengörning! Fick bort nästan allt grön ärg och smuts från bandet, med vatten, tvål, lädertvål och sedan puts med läderbalsam som luktar citron!
Var är kräks-emojin när man behöver den? <-- där var den!Lite sovjetiskt godis någon? NOS!
Kommer osökt att tänka på det klassiska 90-tals albumet "Smells like Olegs spirit".
Kommer osökt att tänka på det klassiska 90-tals albumet "Smells like Olegs spirit".
Tycker färgskalan känns lite bekant på den där godispåsen..Var är kräks-emojin när man behöver den? <-- där var den!
Har du haft @Utvisaren på besök?Hemgång.
Alla diskarna L3 och neråt åt helsike.Har du haft @Utvisaren på besök?
Ajfan låter inget kul alls. Rörelse är ju de absolut bästa, ta de i små steg och hoppas att de ger med sig. Finns bara en väg och de är framåtAlla diskarna L3 och neråt åt helsike.
Har fått ett schema med blandade småhopp att genomföra. Lite besviken att varken Messerschmitt eller vinkelvolten var med bland övningarna. Man man kan kanske addera lite övningar själv?
Förresten är du med i den där Plogbilsrörelsen?Ajfan låter inget kul alls. Rörelse är ju de absolut bästa, ta de i små steg och hoppas att de ger med sig. Finns bara en väg och de är framåt