Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men men men men... är inte det där lite märklig kombo av varumärke och fågel? Man hade ju förväntat sig antigen Chaika eller en ubåt insmugen någonstans?
Hehe, jo, men den är gammal!
Äkta aluminiumboett som är förfylld. Brukar vara väldigt slitna, men denna kan inte varit använd speciellt mycket
Fick ett paket från Ukraina idag Det här blir en speciell klocka…
Neptune på kontoret denna dag. Ganska opassande att bära ryskt idag kanske
Självklart har jag inget mot enskilda ryssar eller dem som handlar av en rysk privatperson. Jag känner bara inte för att få paket med "ryska-posten" när det ser ut som det gör just nu. Och sen ska vi nog inte bli förvånade om leveranssäkerheten påverkas av väpnade strider.....Jag kanske är ensam, men jag ser verkligen inte kopplingen med att handla av ryska privatpersoner skulle ha något att göra med att ledningen av ett land beter sig som idioter och anfaller ett fredligt demokratiskt land.
Jag har nyligen köpt några sovjetiska ur av några ryssar på Meshok och har planer på handla fler inom de närmaste dagarna. Jag känner inga moraliska tveksamheter över det.
Med det sagt så är det fruktansvärt det som händer, men tycker inte att det har något att göra med att privatpersoner gör affärer, även om de råkar bo i ett särskilt land.
OM den är lite vintage, och kanske lite rysk eller så - så kommer du lära dig älska sånt där!Provade nån typ av flexlänk, eller va det nu e' och det var ju ingen höjdare! Så vet man det iaf....
Nu har min tidigare zlatoust fått en kompis. Känner dock inte samma glädje idag över en ny klocka som jag brukar göra…
Ja, den känns rejäl. Dock ovant att inte ha någon sekundvisare. Känns som om den stannat hela tidenWow! Var den tillräckligt stor???
Jo... springer jag på en vettig länk så ger jag det en ny chans!OM den är lite vintage, och kanske lite rysk eller så - så kommer du lära dig älska sånt där!
Mina värsta länkar är dåliga, rappliga, gör mig illa - men ACK så coola, och jag älskar dom numer!!!
Rappligt är ordetOM den är lite vintage, och kanske lite rysk eller så - så kommer du lära dig älska sånt där!
Mina värsta länkar är dåliga, rappliga, gör mig illa - men ACK så coola, och jag älskar dom numer!!!
Läcker patina!Från projektet igår...
Innan, svart tavla.
Efter, tavlan är nu full av rost!
Jo den är fin tycket jag.Oj! Lite speciellt onekligen!
Kul klocka, jag gillar modellen fast har ingen själv (ännu).
Den oerhörda ironin i att ordet "normal" står två gånger på paketet... Vi för ju hoppas att detta inte blir det nya normala. Men visst finns risken för en ny ridå.Fick ett paket från Ukraina idag Det här blir en speciell klocka…
Det är lite av en konst det här med att lägga band på sina inköp.
Äntligen fick jag hem Natobanden jag beställde för ett tag sedan. Ganska passande en dag som denna