• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

hepanter

Patek
2-Faktor
Förresten är du med i den där Plogbilsrörelsen? 🤔 😁
20220223_173443.jpg
Menar du denna rörelse😀?

 

Rikala

Patek
2-Faktor
Alla diskarna L3 och neråt åt helsike.
Har fått ett schema med blandade småhopp att genomföra. Lite besviken att varken Messerschmitt eller vinkelvolten var med bland övningarna. Man man kan kanske addera lite övningar själv? 🤔😬

Aj, krya på dig!

Själv kör jag inte så mycket rehab längre, går på gym nu. Känns bättre än när det började iallafall.

Skidor gick alldeles utmärkt att åka nu, var lite orolig för det.

Hoppas kunna börja cykla igen (träningscykla) till våren, får testa och se vad ryggen tycker om det...
 

Delgada

Patek
Alla diskarna L3 och neråt åt helsike.
Har fått ett schema med blandade småhopp att genomföra. Lite besviken att varken Messerschmitt eller vinkelvolten var med bland övningarna. Man man kan kanske addera lite övningar själv? 🤔😬
Usch ja. Diskdegeneration är vuxenpoäng. Och man kommer inte undan bara för att man är sjukgymnast. Man får bara mer förståelse för eländet.😁
Visst ja. Klocka också.
20220223_181820.jpg
 

Utvisaren

Patek
Äventyren i Ryssland tar aldrig slut. Kontaktade nyss Megafon, teleoperatören, och undrar varför det inte går att skicka sms med kontantkortet. De svarar sakligt att det är just ett kontantkort, vilket kräver att man laddar upp med lite... "kontanter" för att det skall funka... ibland är man riktigt korkad.
20220223_195949.jpg
 

Utvisaren

Patek
Idag är det baske mig lillördag.
Dagens öl har inte helt avlägsna kopplingar till Ryssland. Ni kanske minns avslöjandena om Trumps förehavanden med ryskor på ett hotellrum? Golden sour och etiketten är alltså en inte helt diskret anspelning på aktiviteterna som enligt uppgift bedrevs. Att bolaget inte slog ner på det (de granskar alltså etiketterna innan de tar in en ölsort) är milt sagt förvånande.
20220223_202851.jpg
 

Utvisaren

Patek
Den jag visade är ursprungliga compressorn och din är den nya meranom modellen,men den jag visade har dragit iväg i pris för cirka 3-4 år sen låg priset väl på 60-90k så det har stuckit lite .
Mja den verkar ha nått den prisklass på klockor där jag starkt frågasätter värdet. Där och uppåt i pris är mina klockor få. En Angelus chonodato visserligen men kommer faktiskt inte på någon mer som ligger uppåt de summorna. Inte i inköp när jag köpte dem i alla fall. 🤔
 

TychoBrahe

Panerai
2-Faktor
Mja den verkar ha nått den prisklass på klockor där jag starkt frågasätter värdet. Där och uppåt i pris är mina klockor få. En Angelus chonodato visserligen men kommer faktiskt inte på någon mer som ligger uppåt de summorna. Inte i inköp när jag köpte dem i alla fall. 🤔
Fast i sådana här fall så är det ju mer att det är efterfrågan som styr. Klockan kostade kanske bara lite mer än Vostoks övriga Amphibian när den kom.

God morgon, förresten!
IMG_20220224_060754.jpg
 

Utvisaren

Patek
Fast i sådana här fall så är det ju mer att det är efterfrågan som styr. Klockan kostade kanske bara lite mer än Vostoks övriga Amphibian när den kom.

God morgon, förresten!
IMG_20220224_060754.jpg
Jovisst är det så. Oavsett varför priset är högt har man definitivt hamnat på en nivå att man sållar ganska hårt i köpandet och ifrågasätter värdet. Om man nu inte är Rockefeller.
 
Topp