Menar du denna rörelse?Förresten är du med i den där Plogbilsrörelsen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar du denna rörelse?Förresten är du med i den där Plogbilsrörelsen?
Alla diskarna L3 och neråt åt helsike.
Har fått ett schema med blandade småhopp att genomföra. Lite besviken att varken Messerschmitt eller vinkelvolten var med bland övningarna. Man man kan kanske addera lite övningar själv?
Usch ja. Diskdegeneration är vuxenpoäng. Och man kommer inte undan bara för att man är sjukgymnast. Man får bara mer förståelse för eländet.Alla diskarna L3 och neråt åt helsike.
Har fått ett schema med blandade småhopp att genomföra. Lite besviken att varken Messerschmitt eller vinkelvolten var med bland övningarna. Man man kan kanske addera lite övningar själv?
Den var ju.. fin?Har visserligen bytt klocka men det dök upp något mer akut på Meshok...
Vad. I. Helv?
Hahahaha!! Köp!! Skit i vad det är och bara kööööp!!!Har visserligen bytt klocka men det dök upp något mer akut på Meshok...
Vad. I. Helv?
En sån där man köper, tar med på någon fest och bara lämnar i en bokhylla lite diskret. Eller i badrumsskåpet kanske? Svårplacerad gynnare!Den var ju.. fin?
Det ut som någon rysk diabolisk kusin till ugglan från fablernas värld.Har visserligen bytt klocka men det dök upp något mer akut på Meshok...
Vad. I. Helv?
Men men men men... är inte det där lite märklig kombo av varumärke och fågel? Man hade ju förväntat sig antigen Chaika eller en ubåt insmugen någonstans?Hörde jag klockbyte?
Har mås det bara bra!
Men men men men... är inte det där lite märklig kombo av varumärke och fågel? Man hade ju förväntat sig antigen Chaika eller en ubåt insmugen någonstans?
Hm. 20 kronor.... verka dyyt...Hahahaha!! Köp!! Skit i vad det är och bara kööööp!!!
Måste ju ha varit skapligt LSD om man målar det där!!
Har visserligen bytt klocka men det dök upp något mer akut på Meshok...
Vad. I. Helv?
Det blev kanske en surhaj för mycket på Island?Liknar Håkan Juholt.
Här har du dyyt!men fan så mycket mumsigare.Hm. 20 kronor.... verka dyyt...
Men annonsören har väl ändå rökt på lite?Här har du dyyt!men fan så mycket mumsigare.
Den jag visade är ursprungliga compressorn och din är den nya meranom modellen,men den jag visade har dragit iväg i pris för cirka 3-4 år sen låg priset väl på 60-90k så det har stuckit lite .Men annonsören har väl ändå rökt på lite?
Hittade en annan variant?
Mja den verkar ha nått den prisklass på klockor där jag starkt frågasätter värdet. Där och uppåt i pris är mina klockor få. En Angelus chonodato visserligen men kommer faktiskt inte på någon mer som ligger uppåt de summorna. Inte i inköp när jag köpte dem i alla fall.Den jag visade är ursprungliga compressorn och din är den nya meranom modellen,men den jag visade har dragit iväg i pris för cirka 3-4 år sen låg priset väl på 60-90k så det har stuckit lite .
Den jag visade är ursprungliga compressorn och din är den nya meranom modellen,men den jag visade har dragit iväg i pris för cirka 3-4 år sen låg priset väl på 60-90k så det har stuckit lite .
Ja priset i sek,glömde sätta i klartext.Lite? Priset ligger ju 10ggr högre! Blivit en nolla fel?
Eller menar du 60-90k SEK?
Alla diskarna L3 och neråt åt helsike.
Rätt stor risk att man fastnar i vinkelvolten iofs så var försiktig!
Klassiker!Japp! Var försiktig!
Fast i sådana här fall så är det ju mer att det är efterfrågan som styr. Klockan kostade kanske bara lite mer än Vostoks övriga Amphibian när den kom.Mja den verkar ha nått den prisklass på klockor där jag starkt frågasätter värdet. Där och uppåt i pris är mina klockor få. En Angelus chonodato visserligen men kommer faktiskt inte på någon mer som ligger uppåt de summorna. Inte i inköp när jag köpte dem i alla fall.
Jovisst är det så. Oavsett varför priset är högt har man definitivt hamnat på en nivå att man sållar ganska hårt i köpandet och ifrågasätter värdet. Om man nu inte är Rockefeller.Fast i sådana här fall så är det ju mer att det är efterfrågan som styr. Klockan kostade kanske bara lite mer än Vostoks övriga Amphibian när den kom.
God morgon, förresten!