Utvisaren
Diamant
Du glömde inte att lägga in en klockbild? Blir ju sjukt OT att bara vara trevlig utan bild?Trevligt helg vänner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du glömde inte att lägga in en klockbild? Blir ju sjukt OT att bara vara trevlig utan bild?Trevligt helg vänner
Jo. Men man kan alltid skaffa sig en agent i Ryssland som köper klockorna. Det går att lösa. Det lite håriga är att få dem över gränsen till ett land man kan skicka klockorna från. Det var ju så man fick göra för att skicka Raketa klockan från Donetsk. Först till farbror som tar den till ett postkontor utanför de "ryska" territorierna och sedan därifrån postan till Sverige. Det gick. Men det ligger ju lite risk i det hela.Tja, det som kan tänkas påverka priset för vår fördel är väl sanktioner som gör att ryssarna har mindre pengar i fickan. Detta gör att de själva köper färre klockor, vilket borde få priserna och gå ned lite.
Sedan kanske det blir svårt o köpa om vi inte kan betala (inte kan skicka pengar till ryssland) pga sanktioner...
Inte på långa vägar... Hoppas det du skrev inte var för långt?Ja, pressfriheten inskränks... Jag har blivit av med två inlägg - leder jag ligan??
Ja han drar ett björnlass lite i tysthet. Men samtidigt, kan man få medalj innan arbetet är avslutat? Det låter oryskt. Eller är Tycho med i partiet? I så fall skall han ju ha medalj för att han ätit sin belugakaviar.Måste passa på att rekommendera Tychobrahes sida. Blev en stunds läsning på dem ikväll. Ett jäkligt trevlig intiativ med en svensk sida om Vostok Gillar nya layouten på den skarpt
vostok.se - Domain Name For Sale | Dan.com
I found a great domain name for sale on Dan.com. Check it out!vostok.se
Ah där är du! Sök på prototyp i tråden så hittar du bilder på klockan! Begrep inte att ditt nick var med 0 i mitten så kunde inte hitta dig!Inte på långa vägar... Hoppas det du skrev inte var för långt?
Klocka för TOPIC (inte dagens men skitsamma). Trevlig helg på er galningar!
Klart han ska ha en medalj. Iom att han jobbar i det dolda, så passar kanske en KGB-medalj för lång och trogen tjänstJa han drar ett björnlass lite i tysthet. Men samtidigt, kan man få medalj innan arbetet är avslutat? Det låter oryskt. Eller är Tycho med i partiet? I så fall skall han ju ha medalj för att han ätit sin belugakaviar.
Tittut! Fann den, fifan va kool...har du blivit klokare om vad det är eller stannade det vid "mystisk prototyp"?Ah där är du! Sök på prototyp i tråden så hittar du bilder på klockan! Begrep inte att ditt nick var med 0 i mitten så kunde inte hitta dig!
Vostok svarade aldrig när jag mailade dem och frågade. Men jag skall prova att fråga igen.Tittut! Fann den, fifan va kool...har du blivit klokare om vad det är eller stannade det vid "mystisk prototyp"?
Jag ser allt ett potentiellt "ping" Men en intressant konstruktion är det allt.Servar min första 2209, klart lite annorlunda än Vostok.
Känns som en riktig amatör vart i detta urverk (alltså, värre än jag). Flera skruvar är lite fula och vad i hela friden har hänt under undragshjulet?
Handsprit (Alcogel), tryckluft, och sedan lite 5.56 så blir det nog åka av?!?!Servar min första 2209, klart lite annorlunda än Vostok.
Känns som en riktig amatör vart i detta urverk (alltså, värre än jag). Flera skruvar är lite fula och vad i hela friden har hänt under undragshjulet?
Jo tack! Nog blir det åka av med tryckluft. Rakt ut genom fönstret!Handsprit (Alcogel), tryckluft, och sedan lite 5.56 så blir det nog åka av?!?!
Handsprit (Alcogel), tryckluft, och sedan lite 5.56 så blir det nog åka av?!?!
Har du min gamla Ministry med dig så kan jag lösa så att du åker lite lättare hemJag tog med mig Zlatousten på semester idag till min gamla hemstad. Antar att minst två personer här ser vart jag är
Kom denna verkligen med röda siffor? Var inte det bara de första Ocean?
Jo det är precis vad jag tänker. Samtidigt kom ju denna modell 1977 om jag förstår rätt. Ie vet inte exakt när de gick över till gula siffror.Nån kanske bytt ringen?
Jo det är precis vad jag tänker. Samtidigt kom ju denna modell 1977 om jag förstår rätt. Ie vet inte exakt när de gick över till gula siffror.
Eh nej. Men hade den dykt upp hade jag nog köpt den oavsett. Ring kan man alltid byta. En sådan och en Okeah sen är jag rätt nöjd.Är det din?