Är det 60?Fan vad cool har jag fått höra vid ett par tillfällen sedan jag fick hem den senaste i torsdags förra veckan. Bl.a. av min syrianska frisör
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det 60?Fan vad cool har jag fått höra vid ett par tillfällen sedan jag fick hem den senaste i torsdags förra veckan. Bl.a. av min syrianska frisör
Dagens klocka!
Förresten vad är det för censur i denna tråd det snackats en del om?
Tyckte den där funkade riktigt bra!Testade slänga i ett 2414 med en Troika tavla.
Tavlan är lite för liten, trots standardstorlek (bommen syns lite), undra just vad för tavlor som satt i en sådan här Vostok?
Blev rätt bra ändå.
Tavlan har Vostokloggan (B) relifierad på tavlan, lite coolt!
Nej inte alls,du behäver en glaspress bara.Riktigt läckra klockor ni har allihopa. Saknar mina ryssar nu när man inte "får" bär dom på en månad. Men en sak jag funderat på. Är det svårt att byta glas själv på en Vostok?
Dnieper vostok
Nej inte alls,du behäver en glaspress bara.
@Utvisaren tror jag har koll på glaspressar Annars söker du på tex. ebay så brukar det finnas billiga modeller som fungerar..Var hittar man en sådan?
De vanliga billiga på ebay eller amazon funkar hur bra som helst!Var hittar man en sådan?
Äntligen fick jag mina armband, första paketet fick jag tomt innehåll. Troligen någon som har tagit dem från paketet under transporten. Företaget skickade om den här gången via dhl smidigare leverans och tog 5 dagar. Beställde via ebay av polsk företag.
Kanonbra!@Utvisaren, nu är du inte ensam längre!
Vostok UN Peacekeaper!
Borde skicka denna till Putin!
Äkta Vostok gummi på!
lugnt här väntar jag tills verktygen kommer.Krokodilbanden har kommit!
Dock har inte verktygen landat ännu.
Ni som enbart hade beställt band har fått PM och en blodig faktura.
Ni som beställde både band och verktyg, vill man ha banden sända separat så kan ju det ordnas. Lägg mig ett PM i så fall.
Annars förutsätter jag att ni vill vänta till allt har kommit, även verktygen. Så kommer allt i ett paket.
@MAz_666 @nbla @Asharidu
Krokodilbanden har kommit!
Dock har inte verktygen landat ännu.
Ni som enbart hade beställt band har fått PM och en blodig faktura.
Ni som beställde både band och verktyg, vill man ha banden sända separat så kan ju det ordnas. Lägg mig ett PM i så fall.
Annars förutsätter jag att ni vill vänta till allt har kommit, även verktygen. Så kommer allt i ett paket.
@MAz_666 @nbla @Asharidu
Najs najs najs!Dnieper vostok