Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den ser man ibland. Även varianter under andra märken vill jag minnas? Poljot?Denna vore kul att få tag på - Poljot Kosmos
Tickar fortfarande på sedan första uppdraget, får se om den stannar ikväll...
KUARTS? vad är det? Någon slags 80-tals teknik?
Köp en trisslott!!Postat 3 dagar innan kriget. Kom fram. Gåva, så nada tull.
Bättre upp, budar på en Okeah. Nej nu ljög jag. Men satt med fingret på avtryckaren runt 2:a frukosten. Men vågade icke.Köp en trisslott!!
Framåt fjärde - femte frukosten eller runt den sjunde lunchen borde det nästan vara vara dags att trycka tycker jagBättre upp, budar på en Okeah. Nej nu ljög jag. Men satt med fingret på avtryckaren runt 2:a frukosten. Men vågade icke.
Bättre upp, budar på en Okeah. Nej nu ljög jag. Men satt med fingret på avtryckaren runt 2:a frukosten. Men vågade icke.
Just sån blir man när man inte fått sin andra frukost. En riktig grinolle.
Tycker han borde börja bära ryskt! Blancpain - pff! Schweiziskt skräp.
Får erkänna att jag både en och två gånger haft ett vänlig om än förvånat leende över mängden, tex baklock, man kan råka samla på sig. Sedan står man där själv och skall bara ha ett armband. Till.
Ett glatt, vänligt om än förundrat leende! Och visst är det så, ibland är det svårt att känna igen den där filuren man ser i spegeln.Ser nog likadant ut his @Johanaxe66, fast med ryska kronografer i toppskick!
Det är lätt o le åt andra, fast man själv är likadan
Ett glatt, vänligt om än förundrat leende! Och visst är det så, ibland är det svårt att känna igen den där filuren man ser i spegeln.
Du menar typ såhär?Ser nog likadant ut his @Johanaxe66, fast med ryska kronografer i toppskick!
Det är lätt o le åt andra, fast man själv är likadan
Om man aktiverar det där XXX filtret i webläsaren, tar det bort sådana här bilder då?Du menar typ såhär?
Den med blåa visare. Jag kanske måste skaffa en.Grått idag!
Många fina militärer... Sitter han med i Stavka tro?Högsta Sovjet har sammanträde.
Många fina militärer... Sitter han med i Stavka tro?
Testa,får du dit låshaken så bör det funka men det var för länge sen jag servade ett 2234 så jag minns inte 100!Sitter och försöker konvertera ett 2214 till 2234 (snor delarna från ett kasst 2234), räcker det med med "haken" och bryggan och flytta över dessa eller behövs något mer??