Har hittat så man faktiska kan beställa hel billig quartzklocka med egen tavla. Annars hade ju en tavla i storlek amfibia/skx varit att föredra
KUARTS? vad är det? Någon slags 80-tals teknik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har hittat så man faktiska kan beställa hel billig quartzklocka med egen tavla. Annars hade ju en tavla i storlek amfibia/skx varit att föredra
Det skall enligt uppgift påminna om mekaniken i Electronica klockorna.KUARTS? vad är det? Någon slags 80-tals teknik?
Det skall enligt uppgift påminna om mekaniken i Electronica klockorna.
KUARTS? vad är det? Någon slags 80-tals teknik?
Tvåtons dubbelraggare? Davai, davai!!!Ha, det är inte bara tvåtons, det är även en dubbelraggare!!!
Med tanke på allt gott du sväller i dig börjar jag nästan misstänka att du kan ha varit med på den bilden du delade på "Tvåtons dubbelraggarna"?Klocka, kaffe, glass i värmen.
Snyggt tycker visarna är helt okej, men som du säger kan testa med mindre visare så tavlan syns bättre.Ah, hade glömt att tavlan hade lumen!!!
Hade han inte slutat ta nya order? Skickade mail till honom en förfrågan om en klocka.
Hade han inte slutat ta nya order? Skickade mail till honom en förfrågan om en klocka.
Nej då. Jag satt i min egen permobil.Med tanke på allt gott du sväller i dig börjar jag nästan misstänka att du kan ha varit med på den bilden du delade på "Tvåtons dubbelraggarna"?
Nej då. Jag satt i min egen permobil.
Tips när du skall ge dig på baklocken!Nu skall jag väl klara mig ett tag...
Tips när du skall ge dig på baklocken!
Amex packar också ihop. Men som jag föstått det så när det gäller korten så fungerar Ryska kort utfärdade i Ryssland i... Ryssland. Dock inte utanför gränserna? Borde inte Paysend funka då? De tar ju trots allt emot pengarna i banken som utfärdat kortet i sitt eget land? Eller?
Kanske kinesiska AliPay eller liknande för Meshok?? Lär nog klarna om några veckor / månader när Ryssland och västs skilsmässa är över.
Alltså satingen vad skabbig den ser ut i den förstoring som blir här. Den är ju fin på armen i alla fallGod morgon bröder!
Alltså satingen vad skabbig den ser ut i den förstoring som blir här. Den är ju fin på armen i alla fall
Ligger ett par rätt fina på avito med lite annan design. En mix av Bauhaus och vanligt streckindex. Den jag har nu är rätt lik mina Takano klockor så den för inte så mycket nytt in i samlingen. Får se om jag byter ut den framöver. Eller lägger till Vem vet.Den där e grymm!!! Hög vill ha faktor!
Alltså satingen vad skabbig den ser ut i den förstoring som blir här. Den är ju fin på armen i alla fall
Ligger ett par rätt fina på avito med lite annan design. En mix av Bauhaus och vanligt streckindex. Den jag har nu är rätt lik mina Takano klockor så den för inte så mycket nytt in i samlingen. Får se om jag byter ut den framöver. Eller lägger till Vem vet.
Rätt snygga siffror på dessa!
Loggan på din är ju hur snygg som helst!
Amex packar också ihop. Men som jag föstått det så när det gäller korten så fungerar Ryska kort utfärdade i Ryssland i... Ryssland. Dock inte utanför gränserna? Borde inte Paysend funka då? De tar ju trots allt emot pengarna i banken som utfärdat kortet i sitt eget land? Eller?
Jo det är en liten raket av något slag. Hade nog gissat på Vostok mht att denna kom 1961-63 precis när Gagarin var ute och for som bäst.Är det inte en liten sputnik som åker mot månen / någon planet ovanför texten?