• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Kaffe och nybakad croissant.
20220319_150539.jpg
 

Utvisaren

Patek
Avito inte helt begeistrade över utländskt IP nummer verkar det som. :pompus:

Begränsad åtkomst
Kära kunder, observera att internationell trafik är tillfälligt begränsad på webbplatsen och i Avito-applikationen.
 

Beo

Patek
2-Faktor
Hejsan ruskies!som @MAz_666 sa med ny vecka nya möjligheter så har jag en fundering på banta samlingen lite så jag tänkte bara visa ett stim som kunde få nya hussar/mattar😁!dra ett pm om nått verkar intressant elle hela samlingen kanske?😳
Jag misstänker att de inte behöver större presentation här.😊
Dra ett pm vid intresse! 2022-03-21 19.29.05.png
 
Senast ändrad:

Samlarn

Rolex
Hejsan ruskies!som @MAz_666 sa med ny vecka nya möjligheter så har jag en fundering på banta samlingen lite så jag tänkte bara visa ett stim som kunde få nya hussar/mattar😁!dra ett pm om nått verkar intressant elle hela samlingen kanske?😳
Jag misstänker att de inte behöver större presentation här.😊
Dra ett pm vid intresse!
Oj! Det här var ju en annons på "steroider". Fina grejer. 90% av klockorna är såna som man inte ser i den regelbundna "trålningen" av annonserna på eBay. För egen del är jag "fullköpt" men för den/de som letar efter unika ryska klockor så blir det nog inte ett bättre köpläge än så här.
 

Beo

Patek
2-Faktor
Oj! Det här var ju en annons på "steroider". Fina grejer. 90% av klockorna är såna som man inte ser i den regelbundna "trålningen" av annonserna på eBay. För egen del är jag "fullköpt" men för den/de som letar efter unika ryska klockor så blir det nog inte ett bättre köpläge än så här.
Nej det är inga franken och alla går finfint och är i bra skick så😊!
 
Topp