Vostok
Guld
Ursäkta mitt nörderi men har den ett serienummer på bakboett?Idag kör jag på vargen!skön kväll på er vänner!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ursäkta mitt nörderi men har den ett serienummer på bakboett?Idag kör jag på vargen!skön kväll på er vänner!
Nope☺!bara vanliga baklocket,har du kommit på något samanhang till något?Ursäkta mitt nörderi men har den ett serienummer på bakboett?
Vargen kan vara chip-märkt …Nope☺!bara vanliga baklocket,har du kommit på något samanhang till något?
Nejdå!! Jag bara nördar på som vanligt Tänkte att vissa "specialare" brukar ha lite skumma serienummerNope☺!bara vanliga baklocket,har du kommit på något samanhang till något?
Ja det brukar vara olw chipsVargen kan vara chip-märkt …
Så länge de funkar har de alltid ett värde.Finns det verkligen något värde på dessa klockor från Ryssland nu ?
+1 på det och även otickande betvingar visst värde!Så länge de funkar har de alltid ett värde.
Nej nu är de helt värdelösa, har du några så kan du skicka dem till mig så "destruerar" jag dem åt dig helt kostnadsfritt..Finns det verkligen något värde på dessa klockor från Ryssland nu ?
Finns det verkligen något värde på dessa klockor från Ryssland nu ?
Nej nu är de helt värdelösa, har du några så kan du skicka dem till mig så "destruerar" jag dem åt dig helt kostnadsfritt..
Kan ta adressen i pm
Finns det verkligen något värde på dessa klockor från Ryssland nu ?
Kolla på t.ex. tradera så får du se att intresse fortfarande finns.
Även här i tråden om något minskat engagemang från en del!
Eftersom det numera är svårare att köpa klockor direkt från Ryssland kanske de t.o.m. kommer att öka i pris?
Fy fanken grabbar, vi kommer bli rika!!Jag har en kronograf från Poljot ute till salu på eBay, legat där sedan i början av januari. Innan den 24 februari hade två-tre personer den i sin minneslista, i skrivande stund har 14 personer den i sin minneslista.
Fy fanken grabbar, vi kommer bli rika!!
Fy fanken grabbar, vi kommer bli rika!!
Nästa steg är Majak gökur på ett fett bund.En månad med dessa två härligheter. Bara konstatera att jag använt 192:an nästan samtliga dagar sedan jag köpte den samt att jag har en läggning för stora klockor
Ja, tanken har slagit migNästa steg är Majak gökur på ett fett bund.
En månad med dessa två härligheter. Bara konstatera att jag använt 192:an nästan samtliga dagar sedan jag köpte den samt att jag har en läggning för stora klockor
Jag bara väntar på att någon ska måla en traktor som bogserar iväg stridsvagnen på en sån här urtavla
Joooooo!Inte helt övertygad på att det här är en bra idé...
Hahahahahaha!! Är det din??Inte helt övertygad på att det här är en bra idé...
Hahahahahaha!! Är det din??
Det där va fan det roligaste jag sett på länge!!!
Ja men det hade sin charm när det va printat sådär med måste jag säga Även håltagningen för visare va ju underbar!!Ja, det är min. Skall nog printa snyggare någon dag och göra klart den...
Printning kändes ytterst genuin och genomtänkt. 100% Oleg. Eller kanske 95%. Traktorn var i snyggaste laget.Ja, det är min. Skall nog printa snyggare någon dag och göra klart den...
Nice!själv har jag svidat om till lill lördags Luch!Printning kändes ytterst genuin och genomtänkt. 100% Oleg. Eller kanske 95%. Traktorn var i snyggaste laget.
Kontrar med denna ryska snäcka!