Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men eeeeh... ganska nära va?Men inte alltid:
- Ecklesiastikdepartementet
- Министерство по церковным делам
Ja de har ungefär lika mycket delar från Kina som Omega. Och de har ju inte gått ner i prisFinns det verkligen något värde på dessa klockor från Ryssland nu ?
Ja de har ungefär lika mycket delar från Kina som Omega. Och de har ju inte gått ner i pris
Precis som med min kaffemugg. Så sant!Det står ju SWISS MADE på urtavlorna - då måste det ju vara så!
Ingen traktorist här! (Han har fullt upp med tanken på den andra klockan).
Lite puts så blev den helt ok, nu går den också (fjädern var av), om än lite hjälpligt (behöver service).
Vilken skillnad det blev på båda klockorna - snyggt jobbat!
Tack!
Tycker är kul och göra rent en klocka och putsa glaset, med lite arbete blir det väldigt snabbt resultat!
Fint sandpapper och polywatch?
Men inte alltid:
- Ecklesiastikdepartementet
- Министерство по церковным делам
Ecklesiastikdepartementet = Utbildningsdepartementet.Ecklesiastikdepartementet sa mig ungefär lika mycket som Министерство по церковным делам!
Fick googla!
Vi andra var nog lika konfunderade men vågade inte erkänna.Ecklesiastikdepartementet sa mig ungefär lika mycket som Министерство по церковным делам!
Fick googla!
Näst sista paket från Ryssland på länge...
Väntar vara på en boett från Vostok-watches24...
Åhhh!bild på Chaikan sedan tack!Näst sista paket från Ryssland på länge...
Hur många klockor har du nu? 200?
Åhhh!bild på Chaikan sedan tack!
Det här måste ju vara det roligaste jag har läst på Aftonbladet på länge... Är det verkligen en nyhet??
Övre vänstra var rolig. Ryska vägverket???Näst sista paket från Ryssland på länge...
Jo jag har ett par visare till en 3017 som inte vill lämna El tullo grande.För mig är det! Iofs inte helt oväntat.
Min boett är fast hos tullen sedan ett par dagar, så nu kanske den aldrig kommer.
Jag får tänka om angående min Vodzilla, får kanske fixa boett från annat håll.
Dock ett litet problem jämnfört med hur Ukrainare har det...
Övre vänstra var rolig. Ryska vägverket???
Sånt där glas har jag sett till salu men hittar dem ej nu tyvärr... Ska hålla lite koll så kan säga till om jag hittar igenTickade igång med nytt batteri!
Tyvärr är glaset sprucket, men det får jag leva med, skall försöka putsa det lite ändå .
Sedan skall boetten rengöras för den är rejält smutsig på insidan glaset samt på baksidan.
Tavlan skall bytas.
Tänk om post hel..e kunde ängna sig åt att dela ut post istället för att leka leksaktullverk!!!Jo jag har ett par visare till en 3017 som inte vill lämna El tullo grande.
En sån där vill jag med ha!!!första analoga quarts verket om jag inte har helt åt h…e fel!Tickade igång med nytt batteri!
Tyvärr är glaset sprucket, men det får jag leva med, skall försöka putsa det lite ändå .
Sedan skall boetten rengöras för den är rejält smutsig på insidan glaset samt på baksidan.
Tavlan skall bytas.
EXAKT!!Tänk om post hel..e kunde ängna sig åt att dela ut post istället för att leka leksaktullverk!!!