• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Beo

Patek
2-Faktor
Groffe jobb idag!😁
image.jpg
 

Utvisaren

Patek
Boettbyte! Eftersom den boetten jag tänkt till min Vodzilla nog aldrig kommer får man ju ta det man har hemma!

Bytte boetter på dessa två, så nu kan jag använda bandet till Vodzillan! Tycker faktiskt boetten funkar bra, känns som den har lite samuraj-känsla över sig!

20220327_115212.jpg


20220327_115735.jpg


20220327_115833.jpg


20220327_120758.jpg
Första bilden hade ju en förnämlig placering av timvisaren - Vodzillan såg mest ut som en arg hackspett! 😁 😁 👍
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Den andra är snyggast men jag gillar egentligen Amphibia mer.

Ja du, Sporty spice eller Ginger spice? 🤔 Första har lite hårdare framtoning och den andra är lite mer en glidarklocka. Jag gillar nr 2 mer. Den andas khakishorts, palmer och paraplydrinkar. Och paraplydrinkar är ju alltid najs! 😁😁

Jag är också inne på att nr 2 är snyggast, kommer nog byta tillbaka och hitta på något annat för denna boett (som faktiskt är en 350).

Hade tänkt att något tooligt hade passat Godzilla fint, hade tänkt och köra en dragon bezel (eller shark) till dock och inte den som sitter på. Kanske även måla boetten svart.
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Jag är också inne på att nr 2 är snyggast, kommer nog byta tillbaka och hitta på något annat för denna boett (som faktiskt är en 350).

Hade tänkt att något tooligt hade passat Godzilla fint, hade tänkt och köra en dragon bezel (eller shark) till dock och inte den som sitter på. Kanske även måla boetten svart.

Jag går mot strömmen och röstar för ettan, den borstade och kantiga bezeln tycker jag passar med den tuffa Godzillan :)
 

Rikala

Patek
2-Faktor
När beställde du från Vostok-watches?

24e januari!!!

Tog lång tid innan de skickade, fastnade sedan i tullen i Ryssland pga sanktionerna (PostNL slutade emot paket från Ryssland). Sedan skickade de via Serbien.

Tog sin tid... 2 månader 🤣

Trodde dock att det inte skulle fram pga postnord slutat med ta emot paket från Ryssland, men mitt paket var väl i pipen så det kom visst fram ändå 😃
 
Topp