Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det går ju värdera upp en sak hur mycket som helst men om ingen vill ha den så är den inte värd det ändåVerkar funka för tillfället, men vi lär väl snart se hur det blir i längden...
Du är på gång?Ryssfredag!
Exacta - bra grejerGodmorgon på er! Det är fredag och jag passar på att lyxa till det med Exacta/Poljot Alarm från uppskattat 60-tal.
Japp!driftsopp på pappersbruk så det ser ut som ett miniontåg på morrgonen!Du är på gång?
Exact!Exacta - bra grejer
Just det som är jobbigt med klockor frpn 40s talet. Sällan ett uppskattat årtionde.Godmorgon på er! Det är fredag och jag passar på att lyxa till det med Exacta/Poljot Alarm från uppskattat 60-tal.
Det sista guldkornet innan ridån föll.Idag helgar vi fredagen med en favorit.
Kom på att jag hade en kronograf - en Luminox. Så detta är min andra!
GILLAR!
Ha en fin helg russkie-watch-loverz!!!
Idag helgar vi fredagen med en favorit.
Kom på att jag hade en kronograf - en Luminox. Så detta är min andra!
GILLAR!
Ha en fin helg russkie-watch-loverz!!!
Just det som är jobbigt med klockor frpn 40s talet. Sällan ett uppskattat årtionde.
Det sista guldkornet innan ridån föll.
Jag ser minst 5st guldkorn, glänser starkt!
Det är inte många som vet att just guldkorn börjar glänsa i närheten av ryska ur...
Under Sovjettiden, när det var ont om el så använde man ofta just guldkorn för att få stämningsfull belysning när elen var avstängd.
Ha en god fredagskväll!
Natti ruskies!tgirf är slut!
Här får du lite mer info jag rotade fram engång ang detta:Godmorgon!
Hittade lite varumärkesregistrering för Ostwok!
Ostwok SA Trademarks :: Justia Trademarks
trademarks.justia.com
Efter årtal av att fulländat mina moddningsfärdigheter, efter tusentals sönderrivna (och ibland förintade) klockor, kan jag äntligen visa upp min absolut bästa mod hittills.
Inga skambud tack, jag vet vad jag har här!
Nu ska jag bara köpa en 10 tons verkstadspress och avsluta "bygget" med lite tryck testAh, just det, du är ju ett stort fan! Det hade jag glömt av, tack för att du påminde mig!
Shit, vilka skills du har! Bra jobbat!!!
Nää!då kör jag hellre min 350 faktiskt!alubezel mod!Nu ska jag bara köpa en 10 tons verkstadspress och avsluta "bygget" med lite tryck test
Gräver lite i ett skåp.. Här va det mycket jag inte använt på länge