• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Såg att Vostok Europa hade släppt en ny klocka för att erbjuda ekonomiskt stöd till Ukraina så lanserade litauerna specialutgåvan 'SLAVA UKRAINE' som ett donationsprojekt.

1648657515920.png
Fint initiativ. Klockan är fin. MEN ETT GULT JAN BANAN-GUMMI TILL SABBAR JU DET HELA. Tycker jag. :hungry::hungry:😁😁
 

Utvisaren

Patek
De där 3017 visarna från Charkiv kan jag nog glömma. Det är ju inte precis så man tänker klaga och begära pengarna tillbaka i alla fall. Hoppas pengarna kom till någon nytta och ännu mer att säljaren ännu lever. Det är ju allt annat än säkert. 😟
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Jo men verkligen och sedan kan man ju polera till dem. Men jag lär ju behöva en trave glas och visare också... hm... big business for best rus... 🤔 😁

Det är väl inte det ända du behöver... Verkhållare av rätt storlek, bom & krona... Du lär behöva köpa många högar skulle jag tro...

Det bästa kanske är och köpa hela klockor, fast med taskig tavla/urverk o byta ut det...
 

Utvisaren

Patek
Det är väl inte det ända du behöver... Verkhållare av rätt storlek, bom & krona... Du lär behöva köpa många högar skulle jag tro...

Det bästa kanske är och köpa hela klockor, fast med taskig tavla/urverk o byta ut det...
Det är väl där jag lär hamna. Om inte annat har jag reservdelar för ett tag framöver. 🤔 :hungry:
 
  • Like
Reactions: Beo

Utvisaren

Patek
Här är min egna Slava Ukraina!

Nu är den "klar", trots att tavlan sitter lite skevt och är lite bucklig då pappret var lite för stort, men det passar bra på lite Oleg-vis tycker jag 😇

20220330_204420.jpg
Den där måste du ju nästan lägga upp i diverse forum på nätet. Sjukt rolig! Var ju någon som lade upp en "Ghost of Kiev" rätt ok hemmasnickrad. Men din tar ju lätt första pris! :hungry: :hungry: :hungry:
 
Topp