• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Rikala

Patek
2-Faktor
Näe.... Vad är det här? Har alla gått på OWG april eller??

Tyst som i graven både fredag och lördag kväll. I rysstråden!!
Är det Psykopat-Putte i Kreml som gör detta mot oss?

Bara för att man inte kan eller inte vill köpa nåt mer från Ryssland just nu, innebär väl inte det att vi inte får glädjas åt våra klockor vi har!
Skål medmänniskor!
20220402_194921.jpg

Skål!

Jo, det är psykopaten som gjort detta, tappat lite styrfart i tråden skulle jag säga!

20220402_211310.jpg
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Näe.... Vad är det här? Har alla gått på OWG april eller??

Tyst som i graven både fredag och lördag kväll. I rysstråden!!
Är det Psykopat-Putte i Kreml som gör detta mot oss?

Bara för att man inte kan eller inte vill köpa nåt mer från Ryssland just nu, innebär väl inte det att vi inte får glädjas åt våra klockor vi har!
Skål medmänniskor!
20220402_194921.jpg

Russofoberna verkar ha flytt. 🇷🇺 🇺🇦
 

Delgada

Patek
Skål!

Jo, det är psykopaten som gjort detta, tappat lite styrfart i tråden skulle jag säga!

20220402_211310.jpg
Då får vi väl driva upp lite fart igen då.😁
Den där tavlan med traktor och tank är ju så underbart suverän att den förtjänar att tillverkas mer än bara tryckt på papper.
Vad finns det för möjligheter att tillverka den i större upplaga?
Fundera på det. Nu ska jag tänka på refrängen, det är ju en dag imorgon också. 😎
20220402_223008.jpg
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
🇷🇺 🇺🇦🇧🇾🇪🇪 🇱🇻🇱🇹🇸🇪🇫🇮🇳🇴🇩🇰🇮🇸🇬🇧🇮🇪🇩🇪🇳🇱🇧🇪🇱🇺🇨🇭🇦🇹🇨🇿🇸🇰🇵🇱🇭🇺🇫🇷🇪🇸🇵🇹🇮🇹🇬🇷🇸🇮🇧🇦🇭🇷🇦🇱🇲🇰🇷🇸🇲🇪🇧🇬🇷🇴🇲🇩

Flaggor hit, flaggor dit. Vi är olika men ändå så lika. Låt oss bekämpa dem som vill splittra oss. Vi har bara ett Europa.

Trevlig helg!

1648932399521.png
 
Senast ändrad:

Utvisaren

Patek
Då får vi väl driva upp lite fart igen då.😁
Den där tavlan med traktor och tank är ju så underbart suverän att den förtjänar att tillverkas mer än bara tryckt på papper.
Vad finns det för möjligheter att tillverka den i större upplaga?
Fundera på det. Nu ska jag tänka på refrängen, det är ju en dag imorgon också. 😎
20220402_223008.jpg
Alltså jag har redan kollat det där med att tryck upp urtavlor i Kina. Har nog postat om det ovan någonstans? Inte så dyrt som man tror om inte inte skall ha en dubbelmacka eller applicerade index. Men det är ju ett par laxar i startkostnad.
 

Utvisaren

Patek
🇷🇺 🇺🇦🇧🇾🇪🇪 🇱🇻🇱🇹🇸🇪🇫🇮🇳🇴🇩🇰🇮🇸🇬🇧🇮🇪🇩🇪🇳🇱🇧🇪🇱🇺🇨🇭🇦🇹🇨🇿🇸🇰🇵🇱🇭🇺🇫🇷🇪🇸🇵🇹🇮🇹🇬🇷🇸🇮🇧🇦🇭🇷🇦🇱🇲🇰🇷🇸🇲🇪🇧🇬🇷🇴🇲🇩

Flaggor hit, flaggor dit. Vi är olika men ändå så lika. Låt oss bekämpa dem som vill splittra oss. Vi har bara ett Europa.

Trevlig helg!

1648932399521.png
I princip enig. Men kan vi inte bomba Danmark. Bara lite? 🤔😉😁
 

Utvisaren

Patek
Här kommer min!😀
image.jpg
Hade jag fått en femma för varje gång jag tänkt köpa en liknande med en liten raket.. men väckarklockor av äldre modell har ju den lilla nackdelen att de ofta tickar allt för högljutt. Räcker ju med att kattan smyger runt så tror jag ju att Putte har landstigit. 🤔 :hungry:
 

Beo

Patek
2-Faktor
Hade jag fått en femma för varje gång jag tänkt köpa en liknande med en liten raket.. men väckarklockor av äldre modell har ju den lilla nackdelen att de ofta tickar allt för högljutt. Räcker ju med att kattan smyger runt så tror jag ju att Putte har landstigit. 🤔 :hungry:
Denna tickar högt kan jag lova!därför står den still😄.⏰🕰
 

Utvisaren

Patek
Nähä pågar jag skall faktiskt ta mig till gymmet. Första gången sedan julas typ. Blir sjukt lätt träning och inget som "trycker ihop" ryggraden. Kan i allafall gå 5 km nu och hantera allt i vardagen förutom nysningar... jävlar man tror ju att benet skall gå av... men 3 månader rehab har gjort saker bra mycket bättre, helt klart!
Varken i Ukraina eller i södra Sverige är det någon som ryggar tillbaka :hungry: 😁

-Vad kallar man en person som tränar ryggen för mycket?
-Ryggbiff! 😁😁 @hepanter @Fru hepanter
 

Fru hepanter

Cartier
Nähä pågar jag skall faktiskt ta mig till gymmet. Första gången sedan julas typ. Blir sjukt lätt träning och inget som "trycker ihop" ryggraden. Kan i allafall gå 5 km nu och hantera allt i vardagen förutom nysningar... jävlar man tror ju att benet skall gå av... men 3 månader rehab har gjort saker bra mycket bättre, helt klart!
Varken i Ukraina eller i södra Sverige är det någon som ryggar tillbaka :hungry: 😁

-Vad kallar man en person som tränar ryggen för mycket?
-Ryggbiff! 😁😁 @hepanter @Fru hepanter
😂😁
 
Topp