Sorry, postades i fel tråd.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tja, det där urverket sitter inte i klockan ovan om det var det du syftade på, men du skämta säkert bara...
Luch:en funkar fint, är inte död på riktigt! Bara referade till en film, men det fattar ni säkert! Vill bara vara ÖVERTYDLIG
BRING OUT THE GIMP!!!Tja, det där urverket sitter inte i klockan ovan om det var det du syftade på, men du skämta säkert bara...
Luch:en funkar fint, är inte död på riktigt! Bara referade till en film, men det fattar ni säkert! Vill bara vara ÖVERTYDLIG
BRING OUT THE GIMP!!!
Godmorgon medmänniskor.
Min Mir ser ut såhärDet är förmoldigen bara jag som vill ha en Mir med grodan Kermit på.
МИР är kusligt likt MUP (маппет)
Godmorgon annars!
Bara en groda som fattas.Min Mir ser ut såhär
Jag längtar efter mina sovjetiska och ryska klockor (tror att de längtar lite efter mig också) och kör lite Albatros med halvovanlig boett på handleden i kväll.
Snygg! Är det en 270-boett?Jag längtar efter mina sovjetiska och ryska klockor (tror att de längtar lite efter mig också) och kör lite Albatros med halvovanlig boett på handleden i kväll.
Tack, japp, det stämmer bra detSnygg! Är det en 270-boett?
Moin. God morgon på Sydjylland... stoppa bron.
Fy fn vad fattigt med fil o havregryn till lunch. Får bli en kanna kaffe på det.
Men det ÄR sexigt att betala skatt!!!Bränslepriset åt upp alla besparningar? Tur att det är svårare och köpa klockor nu
En annan fick en kopp ånga och en flatdask till lunch så var glad du har gott ställt duFy fn vad fattigt med fil o havregryn till lunch. Får bli en kanna kaffe på det.
En annan fick en kopp ånga och en flatdask till lunch så var glad du har gott ställt du
Oj. Du är lycklig du. Själv fick jag en näve kallt grus och en skopa ovett.En annan fick en kopp ånga och en flatdask till lunch så var glad du har gott ställt du
Jo jag fick ju nöja mig med 60 urverk istället för en klocka. Men ja e int bitter.Bränslepriset åt upp alla besparningar? Tur att det är svårare och köpa klockor nu
Cokedude idag!
Somrigt med lite färg såhär i sen-vintern.Najs!
Alltid skönt med sockerfi klocka!!!
Somrigt med lite färg såhär i sen-vintern.
Funderar på att skaffa en grön boett att ha i utbyte däremot.
Det här med namn på alla delar på klockan är lite klurigt ibland Själva vridringen vill jag kunna byta ut till en grön version!En grön boett! Coolt! Hur skall du få den grön?