• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Export strenghth. För god att avstå.
@Pippis pappa blir det nån karaoke eller? 🤔😁
20220407_214310.jpg
Saatana på lyran en torsdag. Skönt att jobba hemma imorgon 😁😁
Måste ju vänta uppe på kattan. När man är stor är det viktigt att vara snäll, som Bamse sa. Typ. 🤔
 

Utvisaren

Patek
Om ni flyger till Kastrup, tar tåget till Helsingör, så möts vi på färjan. Tut tut båtjäkel. Wohoooo! 😅🎵🎵😅😅
 

Utvisaren

Patek
Pripps Blå.... blått mocka.
20220408_203110.jpg
20220408_204148.jpg

Har vi @hepanter med oss i tråden igen? På med Zlatousten och flexa biccarna så kör vi fredagsmys igen!❤💛💙
Undertecknad har en afton i återhållsamhetens tecken. Ty morgondagens kalas kommer kräva sin tribut. De yngre förmågorna kör igång med barrunda klockan 14.00 som uppvärmning. Undertecknad ämnar hålla sig till 17.00 innan Jolly Roger hissas och vi går för fulla segel till småtimmarna. Det är dock ett sådant tillfälle då fickur är kutym. Men den svarta Kirovan kan jag nog ta också. 🤔 :hungry:
 

Delgada

Patek
Undertecknad har en afton i återhållsamhetens tecken. Ty morgondagens kalas kommer kräva sin tribut. De yngre förmågorna kör igång med barrunda klockan 14.00 som uppvärmning. Undertecknad ämnar hålla sig till 17.00 innan Jolly Roger hissas och vi går för fulla segel till småtimmarna. Det är dock ett sådant tillfälle då fickur är kutym. Men den svarta Kirovan kan jag nog ta också. 🤔 :hungry:
Tillfällen där fickur är kutym...?
Jag undrar om det inte är vid precis sådana tillfällen som dykare på bund gör sig som allra bäst. He he he.😎
20211105_120611.jpg
 
Senast ändrad:
Topp