Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte jag få låna några kollegor?Man kommer till jobbet och ens skrivbord är laddat med choklad... helt ok kollegor man har.
Undrar vad det är de antyder...Man kommer till jobbet och ens skrivbord är laddat med choklad... helt ok kollegor man har.
Det här med namn på alla delar på klockan är lite klurigt ibland Själva vridringen vill jag kunna byta ut till en grön version!
Annars kanske boetten hade kunnat vara kul att måla grön på nåt sätt!
Jag övervägde den tolkningen men kom fram till att det där är fake news.Undrar vad det är de antyder...
har sagt upp bekantskapen med ryska VK. Skall se hur lång tid det tar innan FSB har plockat bort mitt konto...
В Украине нет нацистов; Россия проводит этническую чистку украинского народа. То, что Россия делает сейчас, это именно то, что описывает Тимофей Сергейцев: https://ria.ru/20220403/ukraina-1781469605.html
Просто замените все слова "нацист" на "Украина", и даже самый простой человек сможет понять, что происходит.
Нацисты нашего времени, к сожалению, все русские. Нет, конечно, не все... но те русские, которые выступают за вторжение, те, кто даже не ставит под сомнение пропаганду, и все те русские, которые молчат и ничего не делают. Они являются молчаливыми соучастниками массового убийства мирных жителей и поэтому так же виновны.
Печально то, что российскому народу придется столкнуться с последствиями.
На западе, похоже, возможно появление нового "железного занавеса".
На востоке ослабленной России придется "начисто вылизывать ботинки Китая", чтобы продавать нефть и газ. Интересно, что после этого потребует Китай, чтобы продолжать поддерживать Россию?
Ну что ж, удачи всем. Было приятно познакомиться с некоторыми людьми здесь и поговорить обо всем.
Интересно, сколько времени пройдет, прежде чем ФСБ удалит сообщение и удалит мой аккаунт? 1 час?
К черту ФСБ.
Ryska facebook typ.
Ryska facebook typ.
Väl skrivet!har sagt upp bekantskapen med ryska VK. Skall se hur lång tid det tar innan FSB har plockat bort mitt konto...
В Украине нет нацистов; Россия проводит этническую чистку украинского народа. То, что Россия делает сейчас, это именно то, что описывает Тимофей Сергейцев: https://ria.ru/20220403/ukraina-1781469605.html
Просто замените все слова "нацист" на "Украина", и даже самый простой человек сможет понять, что происходит.
Нацисты нашего времени, к сожалению, все русские. Нет, конечно, не все... но те русские, которые выступают за вторжение, те, кто даже не ставит под сомнение пропаганду, и все те русские, которые молчат и ничего не делают. Они являются молчаливыми соучастниками массового убийства мирных жителей и поэтому так же виновны.
Печально то, что российскому народу придется столкнуться с последствиями.
На западе, похоже, возможно появление нового "железного занавеса".
На востоке ослабленной России придется "начисто вылизывать ботинки Китая", чтобы продавать нефть и газ. Интересно, что после этого потребует Китай, чтобы продолжать поддерживать Россию?
Ну что ж, удачи всем. Было приятно познакомиться с некоторыми людьми здесь и поговорить обо всем.
Интересно, сколько времени пройдет, прежде чем ФСБ удалит сообщение и удалит мой аккаунт? 1 час?
К черту ФСБ.
Drick aldrig mer te med okända ryssar efter det därhar sagt upp bekantskapen med ryska VK. Skall se hur lång tid det tar innan FSB har plockat bort mitt konto...
Det finns inga nazister i Ukraina; Ryssland genomför etnisk rensning av det ukrainska folket. Vad Ryssland gör nu är exakt vad Timofey Sergeytsev beskriver: https://ria.ru/20220403/ukraina-1781469605.html
Byt bara ut alla orden "nazist" med "Ukraina", och även den enklaste personen kommer att kunna förstå vad som händer.
Vår tids nazisterna är tyvärr alla ryska. Nej, naturligtvis inte alla... men de ryssarna som är för invasionen, de som inte ens ifrågasätter propagandan, och alla de ryssarna som är tysta och inte gör någonting. De är tysta medbrottslingar i massakern på civila och därför lika skyldiga.
Det tråkiga är att det ryska folket kommer att få ta konsekvenserna.
I väst ser det ut som att en ny "järnridå" kan dyka upp.
I öst kommer ett försvagat Ryssland att behöva "slicka Kinas skor rena" för att sälja olja och gas. Jag undrar vad Kina kommer att kräva efter det för att fortsätta stödja Ryssland?
Nåväl, lycka till alla. Det var trevligt att träffa lite folk här och prata om allt.
Jag undrar hur lång tid det tar innan FSB raderar meddelandet och raderar mitt konto? 1 timme?
Åt helvete med FSB.
Det var väl en som fick sina underkläder preparerade med ryskt Tigerbalsam (Novitjok)?Drick aldrig mer te med okända ryssar efter det där
Kylskåp möter Nautilus lite grann? Inte helt rysk precis men lite lik kylskåpet eller?
MAEN Watches - Designed with eye for quality
At MAEN Watches we have a simple vision, we want to offer the best quality for reasonable prices. We like to keep an open mind and design unique timepieces with a hint of the past but the technology of today. Our goal is to create watches that exceed expectations.www.maenwatches.com
Slava Fridge gillar vi i vilket fall som helst! (gammal bild, därav att veckodagen är fel )Kylskåp möter Nautilus lite grann? Inte helt rysk precis men lite lik kylskåpet eller?
MAEN Watches - Designed with eye for quality
At MAEN Watches we have a simple vision, we want to offer the best quality for reasonable prices. We like to keep an open mind and design unique timepieces with a hint of the past but the technology of today. Our goal is to create watches that exceed expectations.www.maenwatches.com
Slava Fridge gillar vi i vilket fall som helst! (gammal bild, därav att veckodagen är fel )
Snyggt!matchar ju brallorna med!Ryggläge efter jobbet och före middagen.
Vem var det som gjorde sig lustig över mockaband och manchesterbyxor?
Nu har ni chansen att skratta igen.
Ryggläge efter jobbet och före middagen.
Nej, ingen matlagningsrobot....Wow, har du köpt en matlagningsrobot?
Manchester o mocka måste ju va en 🕰 kombo!
Nej, ingen matlagningsrobot....
Lööööövly!!!Ryggläge efter jobbet och före middagen.