Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undertecknad har en afton i återhållsamhetens tecken. Ty morgondagens kalas kommer kräva sin tribut. De yngre förmågorna kör igång med barrunda klockan 14.00 som uppvärmning. Undertecknad ämnar hålla sig till 17.00 innan Jolly Roger hissas och vi går för fulla segel till småtimmarna. Det är dock ett sådant tillfälle då fickur är kutym. Men den svarta Kirovan kan jag nog ta också.
Bjuder på en bild från sisådär en vecka sedan. Får ni tag på en Sturmanskie Strela 3133 så KÖP!
Precis klickat hem min första schweiziska nu... känner mig som en svikare, haha.
Vi inleder dagen med med nyblekt och stärkt fluga inför dagens äfventyr.
Nukleär tavla lägger ribban för aftonen.
Bund, bundare, bundast, jag är som vanligt skeptisk
Men varför inte NVCh-30 på valfritt band för att vara på den säkra sidan, om det blir en våt fest menar jag
Inga stalltips?Det där va nått i hästväg!
Kirova och Tissot kombo.
Gissa vem som blev kvällens chaufför. Saatana... Nåja, frack på och ta ett par extra piller så blir man ju som Jesus. Man säger saker folk kan slåss om generationer senare.
@Pippis pappa dags att brassa på karaoken nu
Going tactical så man har en chans att komma ikapp ö riga i afton.
Smålands..Ursäkta min okunskap, men vad är det för flagga?
Raketa, inte quartz på handleden i kväll när det vankas helstekt karré.Egentligen vill man ha minst en hel eller gärna ännu längre lördag, fast ibland får man nöja sig med en kvarts-lördag.
Raketa Quartz
Vsr 14: e vatten eller hur var det?
Saatana...
Vsr 14: e vatten eller hur var det?
Saatana...
Jag har tappat räkningen på snapsarna. Det är bita i kudden som hägrar. Morgondagens bleka dämoner står redan i hallen och stampar. Gott gäng med bovar från 20 till 60 som höll igång från 14 och jag fick ge mig nu. En del andra skulle köra till gryningen. Msn är inte så tuff längre. Och det känns bra. Nattt på er ryskos.Manschettknapparna är av!! Nu börjar vi!!
Jag har en bunt olika andra klockor förutom ryska, t.ex. svenska, schweiziska, indiska, engelska, amerikanska m.m. (de flesta köptes innan ryssarna). Köpte min första Omega i veckan.
Använder fortfarande mina ryska ur mest. Skall väl sälja av lite av de andra är tanken, men är kass på o flippa!
Grymm Strela!!!
Edox är bra. Har bla köpt en till frugan då det fanns en med månfas hon ville ha.Ja, det blev en schweizisk Edox. Jag gillar ju "okända" tillverkare så det blir förhoppningsvis inga revir-bråk i lådan mellan Edox och ryssarna.
Tips på någon kronograf klocka, är inte ute efter vintage. Vad för urverk ska man kolla efter samt märke?