Vostok
Guld
Fy fan vad kul!!! Även namnet på den va jäkligt roligtNej inte idag!men vad skådar mitt norra på hagelbanan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy fan vad kul!!! Även namnet på den va jäkligt roligtNej inte idag!men vad skådar mitt norra på hagelbanan?
Ja det var väl passande va?Fy fan vad kul!!! Även namnet på den va jäkligt roligt
Tack!Snyggt med så enhetlighet! Första moddningen?
Kolsvart kaffe.. The gör väldigt lite skillnad.. Men du får ju lite sämre lumeglow med när du gör det för du får en hinna av torkat kaffe över det hela.Ikväll kör vi klassiska tunnan från ca 1979 tillsammans med flamingoskjorta - och håller tummarna!
Fråga: om du skulle testa att mörka ner paddlarna till indexens ”gammal-färg” - hur skulle DU göra? Pensla med te? Kaffe? (Utspätt eller regular?) Andra tips?
Luma om?med en öppnad burk Humbrol 49 klarlack matt och lume pulver skulle det bli som en smäck där tror jag.Ikväll kör vi klassiska tunnan från ca 1979 tillsammans med flamingoskjorta - och håller tummarna!
Fråga: om du skulle testa att mörka ner paddlarna till indexens ”gammal-färg” - hur skulle DU göra? Pensla med te? Kaffe? (Utspätt eller regular?) Andra tips?
God natt i tråden, samma klocka som igår. Har suttit på hela dagen...
JAAAAAA!!!Ni frestar mig något enormt att dyka ner i Vostok-träsket igen Vågar man lämna Poljot-träsket???
Så där ja. Bara dyka. Liiiite. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till ...
Cука... Så jäkla snygg!!!
Så där ja. Bara dyka. Liiiite. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till. Och lite till ...
Varför??
Russian WATCH PAKEMA hours of the World Rare Vintage | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Russian WATCH PAKEMA hours of the World Rare Vintage at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Jag tog och handlade mig en Dnepr Vostok från Ukraina..
Om den inte lyckas komma fram till mig så ser jag det som ett litet bidrag till säljaren och kanske hjälper om än så lite
Glad påsk till alla som firar påsk idag(ortodoxa). Den här klockan är en av mina favoriter men det går för fort. Vet någon vad problemet kan vara?
Har ännu inte köpt alla verktyg för att öppna och kontrollera klockan. Har försökt justera balansen(orot? Vet ej vad det kallas på svenska)
Japp! Tog mig en lumpgrävning på e-bay idagKul! Vart hittade du den, eBay?
Den är troligen magnetiserad.. Kontrollera genom att hålla den mot en kompass..Glad påsk till alla som firar påsk idag(ortodoxa). Den här klockan är en av mina favoriter men det går för fort. Vet någon vad problemet kan vara?
Har ännu inte köpt alla verktyg för att öppna och kontrollera klockan. Har försökt justera balansen(orot? Vet ej vad det kallas på svenska)
Skapa lite julstämning?Varför??
Russian WATCH PAKEMA hours of the World Rare Vintage | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Russian WATCH PAKEMA hours of the World Rare Vintage at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Hm. Du har möblerat om klockan lite? Svart ring?Godmorgon.
Får bli en liten jamare till det lite senare antar jag?Jo då. Band och bezel. Allt för att matcha katten.