Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den vita tunnan har gått igenom ett antal olika konstellationer med bezel och band i olika kombinationer. Nu är jag tillbaka på svart bezel där jag började.Hm. Du har möblerat om klockan lite? Svart ring?
Ja den vita tunnan har gått igenom ett antal olika konstellationer med bezel och band i olika kombinationer. Nu är jag tillbaka på svart bezel där jag började.
Däremellan har det varit rödbrun och pepsi ett tag.
Här följer en liten kavalkad över senaste året.
Nu kommer den behålla den svarta bezeln och så blir det bandbyte till sommaren, blått eller vitt gummi, eller både efter hand.
Vad tycks. Vilken tycker Du är bäst?
Simsalabim. En blå bezel och ett ljusgrått mocka förändrar utseendet en hel del.
Får man bara lite pigment på den där armen också blir det nog riktigt bra, (så det inte ser ut som klockan sitter på ett lik).
Nedanstående har jag fått tips om i just den här eminenta tråden. Har inte köpt själv ännu, men det kan kommaKolsvart kaffe.. The gör väldigt lite skillnad.. Men du får ju lite sämre lumeglow med när du gör det för du får en hinna av torkat kaffe över det hela.
Bästa resultatet enl. mig är att ta bort befintlig lume och köra med vintage lume som du själv kan välja nyans på när du blandar den..
Jag har labbat med både the och kaffe för längesedan och tog tillslut pulverkaffe och gjorde nog den starkaste kaffeblandning som går att frambringa och använde en vässad tandpetare för att applicera kaffet bara på själva lumet för kommer det utanför färgar det även visaren lite så det blir inte så vackert, på urtavlor likaså man får liksom en blank oljig yta som inte blir så vacker..
Men det fungerar med kaffe om man är försiktig och det går ju tvätta bort om det går åt helvitti
Jag "duttade" på lite kaffe och lät det torka och jämförde färgen med index och om det ej räckte la jag på mer kaffe och lät det torka och gjorde om tills jag va nöjd...
"State quality mark of the USSR"?Varför??
Russian WATCH PAKEMA hours of the World Rare Vintage | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Russian WATCH PAKEMA hours of the World Rare Vintage at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Kul, jag tycker att man känner igen alla de olika moddarna. Undrar hur mycket tid som har spenderats i denna tråd...Ja den vita tunnan har gått igenom ett antal olika konstellationer med bezel och band i olika kombinationer. Nu är jag tillbaka på svart bezel där jag började.
Däremellan har det varit rödbrun och pepsi ett tag.
Här följer en liten kavalkad över senaste året.
Nu kommer den behålla den svarta bezeln och så blir det bandbyte till sommaren, blått eller vitt gummi, eller både efter hand.
Vad tycks. Vilken tycker Du är bäst?
Nere till vänster en av mina största hjältar och enligt mig en av de största ledarna i modern historia!Trodde faktiskt jag satt med en ryssfemma men kunde bara hitta en opublicerad klocka till...
En väckarklocka!
Ja det är den där jag harNedanstående har jag fått tips om i just den här eminenta tråden. Har inte köpt själv ännu, men det kan komma
Nedanstående har jag fått tips om i just den här eminenta tråden. Har inte köpt själv ännu, men det kan komma
Ja det är den där jag har