Läs slutbiten.kan kanske vara svaret.
Här är ännu en Zakaz-märkt urtavla i en Amphibianboett. Det är också Oficerskie. ( Det där är inte min. ) Det kanske var så att Oficerskie ligger lite mittemellan Amphibian och Komandirskie på något sätt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läs slutbiten.kan kanske vara svaret.
Här är ännu en Zakaz-märkt urtavla i en Amphibianboett. Det är också Oficerskie. ( Det där är inte min. ) Det kanske var så att Oficerskie ligger lite mittemellan Amphibian och Komandirskie på något sätt?
Mycket intressant. Är det boken Russian watches? Bra?Läs slutbiten.kan kanske vara svaret.
Den va fin!gillar den tavlan och det var kalas snyggt med den bezelen till.ja boken är intressant,men den är gjord som referens med mycket bilder och info om klockorna,verken och när "ca" årtal men helt klart värd sin peng.Mycket intressant. Är det boken Russian watches? Bra?
Bjuder på min gamling
Stackars sate!oxtokig är bara förnamnet hur jag skulle reagera.borde finnas en ogillaknapp att trycka på.Kolla in den här killen. Stackars jäkel! Kanske väntat i 4 år på att projektet med Kompressorn ska bli klart och sen det här?
Första inlägget.
https://forums.watchuseek.com/f10/vostok-2416-compressor-case-941521-113.html
Grattis! Nu går det bara utför!
Början på ett omfattande beroende......
Tror att jag nämnde ett paket som jag väntade hem och som verkade förlorad i PostNords gigantiska pakethantering tidigare? Det hittades! PostNord hittade det! En åtta på paketet hade lästs in som en sexa av någon maskin troligen. Tittar man noga på paketet så står det åtta men det har blivit utnött under transporten och då har nog en maskin läst fel. Jag älskar PostNord från och med nu.
Innehållet är ganska intressant. Två olika generationer dykarklockor i varsin förpackning. En extra förpackning. Dokument - som inte matchar klockorna riktigt men ändå.
Ganska intressant köp.
Grattis till postnords storvinst!och till två kanon klockor.Tror att jag nämnde ett paket som jag väntade hem och som verkade förlorad i PostNords gigantiska pakethantering tidigare? Det hittades! PostNord hittade det! En åtta på paketet hade lästs in som en sexa av någon maskin troligen. Tittar man noga på paketet så står det åtta men det har blivit utnött under transporten och då har nog en maskin läst fel. Jag älskar PostNord från och med nu.
Innehållet är ganska intressant. Två olika generationer dykarklockor i varsin förpackning. En extra förpackning. Dokument - som inte matchar klockorna riktigt men ändå.
Ganska intressant köp.
Grattis, vilka klockor!!! Och med de fantastiska plåtlådorna till. De där hittade du inte på ebay, eller hur? Försöker hitta en tunna med paddelarmar i så nära original som möjligt sen min förlorades i posten...Tror att jag nämnde ett paket som jag väntade hem och som verkade förlorad i PostNords gigantiska pakethantering tidigare? Det hittades! PostNord hittade det! En åtta på paketet hade lästs in som en sexa av någon maskin troligen. Tittar man noga på paketet så står det åtta men det har blivit utnött under transporten och då har nog en maskin läst fel. Jag älskar PostNord från och med nu.
Ganska intressant köp.
Tack Daniel!Grattis, vilka klockor!!! Och med de fantastiska plåtlådorna till. De där hittade du inte på ebay, eller hur? Försöker hitta en tunna med paddelarmar i så nära original som möjligt sen min förlorades i posten...
Jo, jag köpte dem faktiskt av Alexander från Vladivostok. Han har varit navigatör i Sovjetiska flottan. Kallar sig cadet-ussr på eBay. Han brukar få in såna klockor då och då i sin butik, skrev han till mig.Grattis, vilka klockor!!! Och med de fantastiska plåtlådorna till. De där hittade du inte på ebay, eller hur? Försöker hitta en tunna med paddelarmar i så nära original som möjligt sen min förlorades i posten...
Läckert!Är nog en vattendelare, men var tvungen att testa orange och jag gillar't!
Snygg sommarklocka.Är nog en vattendelare, men var tvungen att testa orange och jag gillar't!
Zakas är franken.. Visarna är kina kopior...Håller på att snöa in på gamla Vostok från cccp-tiden igen. Har fått tag i en tunna med paddel-visare, nedan. Hoppas denna klarar postgången...
Tittar även på denna. En amphibian boett men en Zakaz Mo CCCP tavla. Är detta möjligt eller är det definitivt en franken?
Timvisaren ser för spetsig ut.Zakas är franken.. Visarna är kina kopior...
Möjligen kan urtavlan vara äkta men den borde nog sitta en i Komandirskie boett.
Ouch, kanske lite för bra för att vara sant då. Tack för hjälpen.Zakas är franken.. Visarna är kina kopior...
Möjligen kan urtavlan vara äkta men den borde nog sitta en i Komandirskie boett.
Skitsnygg "tunna". Ren, enkel urtavla. Paddelvisare! Kyrillisk logga.Håller på att snöa in på gamla Vostok från cccp-tiden igen. Har fått tag i en tunna med paddel-visare, nedan. Hoppas denna klarar postgången...
Tittar även på denna. En amphibian boett men en Zakaz Mo CCCP tavla. Är detta möjligt eller är det definitivt en franken?
Samlarn indeedPå allmän begäran:
En vacker syn!På allmän begäran: