Utvisaren
Diamant
Sena krabbar. Ni är tidig!...som krabbarna i Piteå!!!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sena krabbar. Ni är tidig!...som krabbarna i Piteå!!!
Akta dig för @jabla är bra på att ”modda” såna dära!Äh fy fn vilken dag. En riktig Olega dag. Allt går åt hel. Slår vad om att ölen är varm när man böjar bli fredagssugen.
Olega Conny.
Papp är grym!Tänkte gå och proviantera lite. Lutar åt schattånöffdypapp. Plus ngt vitt blask.
Byte till helt annan klocka.
Yes!PAPP!!!
? Papp?
Nöff?? Papp?
Hans vin var ett Châteauneuf-du-Pape. Uttalas ”på svenska” ungefär chattenöff dö papp.? Papp?
Eller en flaska nöff till en... flaska nöff? Na zdrovija...Hans vin var ett Châteauneuf-du-Pape. Uttalas ”på svenska” ungefär chattenöff dö papp.
Klassiskt vindistrikt fr södra Frankrike.
Inget vin man börjar med, ty de är ofta mer ”mycket smakande” och komplexa, än mulliga, kraftiga och lättdruckna. (Och de är lite dyra).
Men en sån till en råbiff! MUMMA!
Och det låter ju klart bättre på franska än på svenska... jag menar "Påvens slottsgrisvin..." vem vill köpa det liksom?Hans vin var ett Châteauneuf-du-Pape. Uttalas ”på svenska” ungefär chattenöff dö papp.
Inget vin man börjar med, ty de är ofta mer ”mycket smakande” och komplexa, än mulliga, kraftiga och lättdruckna. (Och de är lite dyra).
Igår äntligen så lyckades jag även spika vem herrns avatar är. Han var ju bekant på något vis. Well played, Janssons frestelse!? Papp?
JB!Igår äntligen så lyckades jag även spika vem herrns avatar är. Han var ju bekant på något vis. Well played, Janssons frestelse!
Ja men man har ju glott och det har varit bekant... men inte kommit på det. Har en bekant som sitter med och delar ut det årliga JB priset. Och i sann anda super de själva upp hela prissumman.
Ha ha. Ja jag tänkte att om man skulle stjäla någons alias kändes det bra att stjäla från någon som själv inte var så noga med upphovsrätt och äganderätt och annat junk.Ja men man har ju glott och det har varit bekant... men inte kommit på det. Har en bekant som sitter med och delar ut det årliga JB priset. Och i sann anda super de själva upp hela prissumman.
Köa i fyra timmar!!Utförsäljning av färg på jobbet idag. Alla pengar går till Ukraina. Lite kö kan vi säga. Hela lastbilsparkeringen knökad med folk. Entusiasterna köar ju 4 timmar.
Det är exakt samma klientel härKöa i fyra timmar!!
Enda gången man kan se den typen av företeelse här är på en lördagsmorgon när div skakiga farbröder hänger på dörren till Systembolaget
Hälsa din kompis som sitter med i juryn att presentationen och motiveringen när Svenska Akademien fick priset är bland det roligaste som någonsin skrivits på det svenska språket.Ja men man har ju glott och det har varit bekant... men inte kommit på det. Har en bekant som sitter med och delar ut det årliga JB priset. Och i sann anda super de själva upp hela prissumman.
Byte till helt annan klocka.
Hans vin var ett Châteauneuf-du-Pape. Uttalas ”på svenska” ungefär chattenöff dö papp.
Och det låter ju klart bättre på franska än på svenska... jag menar "Påvens slottsgrisvin..." vem vill köpa det liksom?
Själv tog jag Billy Butt och i vissa medier Nalle Knutsson. Det kanske säger mer om mig ...Ha ha. Ja jag tänkte att om man skulle stjäla någons alias kändes det bra att stjäla från någon som själv inte var så noga med upphovsrätt och äganderätt och annat junk.
Så avataren fick bli därefter.
Det är exakt samma klientel härKöa i fyra timmar!!
Enda gången man kan se den typen av företeelse här är på en lördagsmorgon när div skakiga farbröder hänger på dörren till Systembolaget
Jo man han har en vass penna. Han har jobbat som journalist och sedan har han dessutom ett par skruvar lösa. Han är från Listerlandet från början och det är ju rätt inavlat där. Han hade onekligen tur i DNA-tombolan med de förutsättningarna.Hälsa din kompis som sitter med i juryn att presentationen och motiveringen när Svenska Akademien fick priset är bland det roligaste som någonsin skrivits på det svenska språket.
Johnny Bode-priset 2020 till Svenska Akademien
Johnny Bode-sällskapet ger 2020 års Johnny Bode-pris till Svenska Akademien. En lika ärevördig som skandalgenererande kulturinstitution, som både historiskt och i närtid förmått att leverera det ena underhållande exemplet på organisatoriskt självskade-beteende efter det andra, därmed bevisande...johnnybode.com