Var på loppis, blev ingen Vostok. Men blev annat.
![]()
![]()
Trevligt! Brukar passa på att köpa några från det gamla moderlandet när man ser dem
![Grinning face with smiling eyes :smile: 😄](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var på loppis, blev ingen Vostok. Men blev annat.
![]()
![]()
Tar du dessutom ketchup på korven så dödar du definitivt vinetTill just gris funkar det ju bra med Amarone annars...
Hade för mig att det var en Châteauneuf-du-Pape vi drack denna gången för många år sedan, men det var visst en Amarone.
![]()
Ibland får man göra som Cajsa Warg...
Den där gammel-rariteten på ett mesh: grymt!!!Ukraina vann Eurovision. Marcus Ericson P4 och Felix Rosenqvist P6 i Indianapolis
. Bra resultat alla tre!
![]()
![]()
Tack, ja, jag gillar kombon!Den där gammel-rariteten på ett mesh: grymt!!!
Sabaton och Carolus sång på full patte.
Alltså är det grisjakt som skall in på lodrätt 4.
![]()
Grisslakt kanske?Sabaton och Carolus sång på full patte.
Alltså är det grisjakt som skall in på lodrätt 4.
![]()
Har motsatt problem lite grann. Iom att man har en trave klockor blir banden väldigt långsamt slitna. Och nytt band till sliten klockan... mnjä så vill jag inte ha det.Kunde inte låta bli att bild-spamma lite.
Väldigt förtjust i Pamphibian, riktig storfavorit!
![]()
![]()
![]()
Just det här bandet hade jag lite svårt att placera innan och undrade smått varför jag köpte det. Men så kom Pamphibian och det passade som handen i handsken tycker jag.
Jag håller med till 100%. Helt OK formgivning med bekanta attribut, dock även i mitt fall tämligen ointressant. Jag kan även tycka att vridringen känns lite väl bred jämfört med hur känslan är på originalet från Vostok.Nu har Meranom lagt ut mer Buyalov Design hommager, Denna gång är det NVCH-20..
Ganska fina faktiskt men totalt ointressanta för mig då jag samlar på Vostok
Finns i en massa olika färger..
![]()
NVCH-20
In this category are presented watches Designer s Watches from Dmitry Buyalov NVCH-20meranom.com
![]()
![]()
Verkar som våra klockor åkt i samma säck från KievJag fortsätter att kombinera äldre Amphibians och mesh. Här ser jag i efterhand att jag nästan lyckades fånga det perfekta klockslaget.
![]()
OS-UFOn har fö äntligen anlänt Sverige för vanlig, vidunderlig hantering av PN. Oklart vilken väg paketet tog från Kiev.
![]()
Seriöst letar ni upp säljare från Ukraina i Meshok? Eller har ni en del sparade säljare därifrån? Är ju ett himla mög att hitta bland alla konstiga namn på städer. Kiev, Charkiv och Odessa, fine de kan man ju men resten är ju rena Långtbortistan. Omöjliga utan att kolla google maps 40 gånger i minuten.Verkar som våra klockor åkt i samma säck från KievSka bli spännande att se om någon av oss får loss dom från Postnord med
![]()
...och Astrakan är ju uppenbarligen inte nån äppelsort. Wilhelm Moberg borde ju retroaktiv få någon form av spöstraff för den villovägen.Seriöst letar ni upp säljare från Ukraina i Meshok? Eller har ni en del sparade säljare därifrån? Är ju ett himla mög att hitta bland alla konstiga namn på städer. Kiev, Charkiv och Odessa, fine de kan man ju men resten är ju rena Långtbortistan. Omöjliga utan att kolla google maps 40 gånger i minuten.
E-bay, där står det i klartext vart du handlar ifrånSeriöst letar ni upp säljare från Ukraina i Meshok? Eller har ni en del sparade säljare därifrån? Är ju ett himla mög att hitta bland alla konstiga namn på städer. Kiev, Charkiv och Odessa, fine de kan man ju men resten är ju rena Långtbortistan. Omöjliga utan att kolla google maps 40 gånger i minuten.
Grymt snygg, fasen den blev vintage bara på ca ett årNy dag, nya tag.
![]()