Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske det... har faktiskt inte tänkt på att ett svart skulle passa, men när du säger det....Jo men häng på ett svart! Blir nog fint!!
Ja man får ju pruta lite så blir det lämpligare priserFör en hundring? Bra deal.
KÖÖÖP!!!Bildspam? Ok! Ett oljeborrtorn kanske kan passa? Dock troligen en Prim men rätt lik valfri russki klockski skulle jag säga!
Dom handmålade är verkligen jäkligt roliga och en del ser ju faktiskt bra ut, sen finns det dom som man funderar hur mycket svamp dom tagit innan dom målade?Bildspam? Ok! Ett oljeborrtorn kanske kan passa? Dock troligen en Prim men rätt lik valfri russki klockski skulle jag säga!
Tror det kan vara den klassiska historien om eldfågeln de försökt illustrera. De som spelar klassisk musik har nog stött på stycket till orkester. Stravinsky gissar jag?Dom handmålade är verkligen jäkligt roliga och en del ser ju faktiskt bra ut, sen finns det dom som man funderar hur mycket svamp dom tagit innan dom målade?
Tycker det ser ut som hela kärringen brinner och "fågeln" ser ju ut som en påtänd Järv med vingarTror det kan vara den klassiska historien om eldfågeln de försökt illustrera. De som spelar klassisk musik har nog stött på stycket till orkester. Stravinsky gissar jag?
Jotack jag har på nån annan site lagt in Lemania, men jag får istället bara en massa bordspendyler. Och glashutte. Huuuuur...
Det här med mejlbevakning....
Tycker det ser ut som hela kärringen brinner och "fågeln" ser ju ut som en påtänd Järv med vingar
Det är i sanning få förunnat att ha sett en påtänd järv. Gör de som kattan och letar upp nån skum padda och spisar opp? Och ligger och sover ruset av sig i nån buske i 7-8 timmar sedan?
Kul bygge! Är nog bara jag som tänker visare mer som pilar till den? Lite Citzen/Seiko dyk visare?Det kan nog bli något till slut (verket behöver fortfarande servas, är stendött), testar Hirsch-bandet som kom häromdagen...
Jag tror dom tar något mer uppiggande för dom jag har sett brukar inte ligga still utan det är bra fart på dom när dom struttar runt i skogen Jag tänkte mer på att "fågeln" på klockan såg ut som den hade ögon likt en död fiskDet är i sanning få förunnat att ha sett en påtänd järv. Gör de som kattan och letar upp nån skum padda och spisar opp? Och ligger och sover ruset av sig i nån buske i 7-8 timmar sedan?
Jotack jag har på nån annan site lagt in Lemania, men jag får istället bara en massa bordspendyler. Och glashutte. Huuuuur...
Kul bygge! Är nog bara jag som tänker visare mer som pilar till den? Lite Citzen/Seiko dyk visare?
Helt enig. De som jobbat med att göra klockor i decennier har förvånansvärt lite insikt i att vi här i tråden vet bättre.Vi får se vad det blir, tycker det är kul o testa lite annat som går emot regler och sånt som alla andra gör...
Helt enig. De som jobbat med att göra klockor i decennier har förvånansvärt lite insikt i att vi här i tråden vet bättre.
Morn kamrater!
Vi kör en Kirovskie idag på annandag flyg.
Jag borde ju få fingret ur och fixa till min röda också. Sedan fattas jag ju albinon. Den verkar riktigt svår att hitta i ok skick!Det var precis så jag tänkte?!
Okej, faller för grupptrycket!
Jag borde ju få fingret ur och fixa till min röda också. Sedan fattas jag ju albinon. Den verkar riktigt svår att hitta i ok skick!
Och din klocka, skön patina och perfekt matchande band. 100% enligt mig.
Sitter lite me fingret på avtryckaren men jag vet inte...
Våfflan är ju nästan trevligare men exportisar bpda två tror jag.
Kanske stycket "Våroffer" av nämnde Stravinsky, eller som det även kallas: "Bilder av det hedniska Ryssland".Tror det kan vara den klassiska historien om eldfågeln de försökt illustrera. De som spelar klassisk musik har nog stött på stycket till orkester. Stravinsky gissar jag?