• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Fräsig Luch - dock ett tantur.

1653567057064.png
 

Utvisaren

Patek
Oh fy. Jag tyckte den första var lite tam med en fura i och hällde lite liberalt i den andra... det är sånt som gör att liberalernas siffror går ner tror jag. Fi fan vad styv drink... blir nog ett träben av det andra benet. Saatana! 😂 :hungry:
 

Utvisaren

Patek
Mhm. Jaha. Nähä. Skall man ta en tuting till och tänka lite på alla piloter? Det är ju flygarnas dag trots allt!

🤔🤔
 

Vostok

Audemars
Det är i sanning få förunnat att ha sett en påtänd järv. Gör de som kattan och letar upp nån skum padda och spisar opp? Och ligger och sover ruset av sig i nån buske i 7-8 timmar sedan? 🤔😂 :hungry:
Jag tror dom tar något mer uppiggande för dom jag har sett brukar inte ligga still utan det är bra fart på dom när dom struttar runt i skogen 😂 Jag tänkte mer på att "fågeln" på klockan såg ut som den hade ögon likt en död fisk 😂
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Jag borde ju få fingret ur och fixa till min röda också. Sedan fattas jag ju albinon. Den verkar riktigt svår att hitta i ok skick!

Och din klocka, skön patina och perfekt matchande band. 100% enligt mig. :hungry::hungry::hungry:

Jo, antar att de här aldrig vart speciellt vattentäta, därav skicket på de flesta samt att de är hyfsat gamla. Din är ju i riktigt fint skick!

Ja, lär nog bli någon till här med så småningom, de är ju riktigt snygga!

Tack! Köpte min just pga patinan, tycker den är underbar i solljus, får ta någon mer bild under dagen...
 
Topp