• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Vostok

Audemars
Tgirf😍!ha de bäst idag allihopa!😊
image.jpg
Va fanken är du ledig och ute i skogen?
Grymt vacker bild med Elektronika 5 på en björkstubbe 😍😍
 

Utvisaren

Patek
Grymt skick på de, nos båda två? Tycker båda är snygga!
J-la k**sida som när man budar i sista minuten börjar tjata om att verifiera kontot igen. Resultat - inget bud hinner läggas... Verifiering kunde de väl för fn ha när man logga in på kontot och inte när man sitter och budar! Satans sumprunkare! Och så gick den för 250 spänn. R**b***e!!!:mad: :mad:

1653641610399.png
 

Delgada

Patek
Roar mig med klockbyte och fixar sommarkläder åt Pamphibian. Vi kör det sandfärgade mockat på den.
20220527_132013.jpg
20220527_131957.jpg

Det känns som en klocka-band kombination som vore en lämplig outfit på safari lodgen i solnedgång med en rom-grogg i handen.
Fast när jag tänker efter är det visst gin och tonic det ska vara som malaria profylax. Troligen ett svepskäl för att få dricka ohejdat, men ändå... klockan är är rätt oavsett!
 
Senast ändrad:

Utvisaren

Patek
Roar mig med klockbyte och fixar sommarkläder åt Pamphibian. Vi kör det sandfärgade mockat på den.
20220527_132013.jpg
20220527_131957.jpg

Det känns som en klocka-band kombination som vore en lämplig outfit på safari lodgen i solnedgång med en rom-grogg i handen.
Fast när jag tänker efter är det viss gin och tonic det ska vara som malaria profylax. Troligen ett svepskäl för att få dricka ohejdat, men ändå... klockan är är rätt oavsett!
Bra fältklocka. En kanna GT fattas dock, precis som han noterat. GT är ju även enkel att göra lite exotisk genom att bara slänga i några blåbär, hjortron eller vad man nu har hemma. Krävs ytterst lite för att få en helt annan drink. En skiva ingefära eller en aningen sötad rabarb... najs najs najs...
 
Topp