• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Mandarin och valnö? Seriöst? :hungry:
1653680129737.png
 
  • Like
Reactions: Beo

Delgada

Patek
Nja, det är ett vanligt 50cl glas, fast extremt mycket glas i själva glaset! Väger 1kg utan dryck 😇
Misstänkte det... själv får jag stå över både öl och grisjakt den här helgen då jag drabbades hårt av nån slags snor-pest. Covid? Tja kanske, känns inte så meningsfullt att testa trots allt.
 

Utvisaren

Patek
Misstänkte det... själv får jag stå över både öl och grisjakt den här helgen då jag drabbades hårt av nån slags snor-pest. Covid? Tja kanske, känns inte så meningsfullt att testa trots allt.
Äh. Bara öppna fönstret och lobba in några 30-06 mot horisontent. Något svin träffar man alltid. 😁
😁
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Men hur och varför har du rysk choklad hemma? Det är ju faktiskt inte särskilt vanligt?!

Nu är grosshandlaren avundsjuk? ;) Kom direkt från Moskva... ibland skickar säljarna med något gott till sina kunder. Ukrainska "Roshen", som ägs av förre oligarken och presidenten Poroshenko, finns på Dollarstore för en tia styck 🤣🤣

Men se upp för ukrainsk vodka, det är djävulens dryck! :hungry:
 

Utvisaren

Patek
Nu är grosshandlaren avundsjuk? ;) Kom direkt från Moskva... ibland skickar säljarna med något gott till sina kunder. Ukrainska "Roshen", som ägs av förre oligarken och presidenten Poroshenko, finns på Dollarstore för en tia styck 🤣🤣

Men se upp för ukrainsk vodka, det är djävulens dryck! :hungry:
På dollarstore för en tia? Shit jag gav ju dubbla priset i euforin här... ja ja det kommer ju hem i lådan med så man får väl acceptera priset. 😂
😂 😂
 
Topp