Fint skall det vara! Men första bokstaven till själv namnet på chokladen? Wtf?
Ja? Det är ett "B"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint skall det vara! Men första bokstaven till själv namnet på chokladen? Wtf?
Ah. Som i babaganoush!? Glasklart!Ja? Det är ett "B"
Ah. Som i babaganoush!? Glasklart!
нет! спасибо Бео!Слава Богу!
нет! спасибо Бео!
Men hur och varför har du rysk choklad hemma? Det är ju faktiskt inte särskilt vanligt?!Bättre blir det! "Babajevskiij", eller "Babayevsky. Från Moskva. Har också ukrainsk oligark-choklad hemma, "Roshen". Den är sliskigt söt.
Antar att det är perspektivet som narras lite... annars har du just ganska rejält smakat av ett 15 liters glas med öl... jag skulle inte vilja vara gris i morgon i så fall....Tgirf!
Skål kamrater!
Antar att det är perspektivet som narras lite... annars har du just ganska rejält smakat av ett 15 liters glas med öl... jag skulle inte vilja vara gris i morgon i så fall....
Misstänkte det... själv får jag stå över både öl och grisjakt den här helgen då jag drabbades hårt av nån slags snor-pest. Covid? Tja kanske, känns inte så meningsfullt att testa trots allt.Nja, det är ett vanligt 50cl glas, fast extremt mycket glas i själva glaset! Väger 1kg utan dryck
Grisen håller hov i afton. Imorgon är en nykterhetens dag med bilkörelse och besök hos den arma modern.Antar att det är perspektivet som narras lite... annars har du just ganska rejält smakat av ett 15 liters glas med öl... jag skulle inte vilja vara gris i morgon i så fall....
Dudfigt?Tar väl en jamare till. Pax regina. Drottningens fred?
Är bilden kass eller ser jag dudfigt?
Äh. Bara öppna fönstret och lobba in några 30-06 mot horisontent. Något svin träffar man alltid.Misstänkte det... själv får jag stå över både öl och grisjakt den här helgen då jag drabbades hårt av nån slags snor-pest. Covid? Tja kanske, känns inte så meningsfullt att testa trots allt.
Tack. Det förklarade allt.Dudfigt?
Suddligt!Dudfigt?
Ahh. Nu fattar jag. Om man skriver suddigt när man ska skriva ordet "suddigt" så blir det dudfigt.Suddligt!
s och d sitter rätt nära varandra :Ahh. Nu fattar jag. Om man skriver suddigt när man ska skriva ordet "suddigt" så blir det dudfigt.
Men hur och varför har du rysk choklad hemma? Det är ju faktiskt inte särskilt vanligt?!
Lättar upp stämningen med en panserwerfer 42. Bra att ha.
På dollarstore för en tia? Shit jag gav ju dubbla priset i euforin här... ja ja det kommer ju hem i lådan med så man får väl acceptera priset.Nu är grosshandlaren avundsjuk? Kom direkt från Moskva... ibland skickar säljarna med något gott till sina kunder. Ukrainska "Roshen", som ägs av förre oligarken och presidenten Poroshenko, finns på Dollarstore för en tia styck
Men se upp för ukrainsk vodka, det är djävulens dryck!
På dollarstore för en tia? Shit jag gav ju dubbla priset i euforin här... ja ja det kommer ju hem i lådan med så man får väl acceptera priset.
Jo jag köpte allt som såg roligt ut. Det var en rätt rälig unge på en av dem (hur fn kan det sälja?) så jag var ju tvungen att ta en sån bland annat.Du köpte rysk? Den är bättre. Ukrainska är bara sliskigt söt... usch
Nja jag vet ju inte så mycket om den ännu då jag ej fått hem denTycker tim- och minutvisarna ser rätt lika ut iallafall. Kommer ifrån en katalog ifrån 1940. Hur gammal är din klocka? Har den någon märkning?
Misstänkte det... själv får jag stå över både öl och grisjakt den här helgen då jag drabbades hårt av nån slags snor-pest. Covid? Tja kanske, känns inte så meningsfullt att testa trots allt.
Nja jag vet ju inte så mycket om den ännu då jag ej fått hem den
Jag tror dock det ska vara dessa visare på min men har sett flera olika modeller så är inte säker?
Ja jag får forska lite bättre jag med men jag tror jag kan ha såna visare liggande, eller åtminstone tim och minutvisare så vi får se när jag fått den hur det ser ut med domJag har ingen koll, bara tittade på bilden med soldaten...