• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Känner att jag måste bidra lite med till OS-onsdag!!!

20220525_094935.jpg


Min os-nalle, som tyvärr inte fungerar.
Och klockan är just nu... 37 minuter över 93? 🤔
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Ligger hemma och är sjuk idag.
Nu framåt eftermiddagen har jag vaknat och orkar lite klockpyssel.
Sommarmoddning av mina två tunnor står på schemat.
Först ut blir den vita.
Kanske det orangea gummit?
20220525_133446.jpg

Eller det blå?
20220525_133512.jpg

Eller vitt tropic?
20220525_133751.jpg

Så tar vi samma procedur med den svarte.
Orange, blå eller vit?
20220525_133950.jpg
20220525_133832.jpg
20220525_133704.jpg

Svårt val!

Vit till vita tavla och orange till oranga tavlan?

Eftersom du har två armband av samma typ kan du ju även testa och köra både blått och orange samtidigt på en klocka, dvs orange uppe och blått nere?

Skulle det inte funka kan du ju alltid skylla på feberyra...

Krya på dig!
 

Delgada

Patek
Den vita funkade med alla banden riktigt bra tycker jag, men det slutade med vitt tropic.
Lite skönt med en sommarfräsch modd utan färger. (Då kan man ha vilken Hawaii skjorta som helst på med flamingos och ananaser utan att det skär sig.👍)
20220525_141239.jpg


Nu har jag tagit upp massa webb-utrymme. Det var kul.😄
Vad säger @Utvisaren som har koll på detta, om mina färg-funderingar den här eftermiddagen?
 

Utvisaren

Patek
Den vita funkade med alla banden riktigt bra tycker jag, men det slutade med vitt tropic.
Lite skönt med en sommarfräsch modd utan färger. (Då kan man ha vilken Hawaii skjorta som helst på med flamingos och ananaser utan att det skär sig.👍)
20220525_141239.jpg


Nu har jag tagit upp massa webb-utrymme. Det var kul.😄
Vad säger @Utvisaren som har koll på detta, om mina färg-funderingar den här eftermiddagen?
Tacksamt att röra sig i gråskalan. Den med vit tavla/svart ring kan du ju i princip ha vilket band du vill till. Allt går.
Den som är orange hade jag letat upp ett band som är lite mörkare blått än det du har. Men det är ju en smaksak.
Den blå gör sig bra på mörkbrunt eller en orange som är lite djupare/intensivare.

Mina 5 öre :) allt är ju personlig smak.
 
Topp