Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är din en gammal vintage eller är det en nytillverkad, en sån som poljot24 säljer?Släpper några Okeaner igen...
Naturligtvis med buckle från Poljot..
Är din en gammal vintage eller är det en nytillverkad, en sån som poljot24 säljer?
Plexihelg!!!
Lite OT.
Lite pang pang från dagens bestyr.
Blev inte så många klockbilder.
Det är en fältkanon från 1902.Vad har vi för årsmodell på den där skönheten? Trähjul och allt
Bra att ni skyddar rikets södra gräns från den opålitlige grannen i söder... Hört att de vill påtvinga svensken att tala med gröt i munnen.
Krupp kanon!!Det är en fältkanon från 1902.
Vad har vi för årsmodell på den där skönheten? Trähjul och allt
Bra att ni skyddar rikets södra gräns från den opålitlige grannen i söder... Hört att de vill påtvinga svensken att tala med gröt i munnen.
Fullkomligt underbart. Hade gärna varit ute på sjön och seglat men kanske inte idag. Pizza- och coladag idag... hu...Ha en bra dag!
Fullkomligt underbart. Hade gärna varit ute på sjön och seglat men kanske inte idag. Pizza- och coladag idag... hu...
Jo. Hade ju mest siktat in mig på en Okeah men så kom kriget. Ryska marknaden var lite bättre än bukten.Perfekt dag att surfa fram nya klockor på bayen
Helt underbar! Står det något årtal på verket?Det hände en grej...
Hittade en Zlatoust med originalkartong så kunde inte låta bli.
Spricka i glaset med det är ju lätt att byta.
Jo. Hade ju mest siktat in mig på en Okeah men så kom kriget. Ryska marknaden var lite bättre än bukten.
Tack! Jag vet faktiskt inte vad det är för årtal men så fort jag fått hem den så kommer det mer info och bilderHelt underbar! Står det något årtal på verket?