Utvisaren
Diamant
Simmärket Baddaren har tydligen ersatts av det nya märket "Utombordaren".
Jag vill säga att det ska vara det senare Ser även ut som att armen är böjd bakåt för att sära på skinkorna för att underlätta gasflödet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Simmärket Baddaren har tydligen ersatts av det nya märket "Utombordaren".
Jag vill säga att det ska vara det senare Ser även ut som att armen är böjd bakåt för att sära på skinkorna för att underlätta gasflödet
Vänta nu. Vad jag hittar är det ett 2901 verk med 24/h från ... Seagul!
Fiskmåsar nu även inuti alltså!
Nej då! Varken mobil, nycklar, handväska eller sambon kvarglömda på krogenGlöm inte din handväska där på stolen nu då bara
Ingen Kalle Anka fest heller får man hoppas. Vakna upp utan byxor och kalingar och bara en sjömansjacka på är iofs ett kvitto på en rolig kväll. Såvida inte marken gungar och destinationen är Vladivostok. Då kan det ha varit lite väl kul?Nej då! Varken mobil, nycklar, handväska eller sambon kvarglömda på krogen
Vänta nu. Vad jag hittar är det ett 2901 verk med 24/h från ... Seagul!
Fiskmåsar nu även inuti alltså!
Ja, de har tickande fiskmåsar monterade i "Strela" sedan 2-3 år, Sea-Gull ST1901. Klockan som visades upp här har definitivt ett ryskt urverk i sig, men tror det skruvas ihop i Polen eller Tyskland. Den enda kopplingen som de nyare fiskmås-klockorna har till Ryssland / Sovjet är väl den kyrilliska texten.
hm. Lite ovanlig? Brukar inte se den loggan och ej heller som applicerad?
Alltså, får man lägga upp porrbilder på ks? Trodde det var förbjudetPoljot fickur..
Kolla in urverket!!!
RARE POLJOT KIROVSKIE Chronometer Navy Military Soviet pocket watch nardin based | eBay
Poljot--produced in 3Q-1985. These watches were intended for military and did not be available for sale. Manufacturer: The First Moscow Watch Factory ( 1 MWF ). THIS WATCH IS AS SHOWN IN THE PICTURE.www.ebay.com
Vilken energi. Rotad upp en kall öl och en dito kall gårdagens burgare... livet som gräsänkling när frugan är på fest...Grillafton... igen.
Snygg korg. Har du tagit den från ultraljudstvätten?Länken på senaste dykaren blev äntligen kortad så jag kunde använda den.
Perfekt grillklocka!
Kul att det här vekar vara en av KS mer aktiva trådar.
Och här är någon klåpare som försökt kopiera din fina klocka.Dagens handmålade urtavle sökning utförd och hittade bland annat denna goding
"Eddie Utvisaren" På med en dubbelraggare på den där så är du i hamnAlla vill ju åka i min Dniepra traktor.
För då blir det fallskärmshopp
Pissväder. Får bli ett par kalla nu.Fantastiskt väder! Får bli ett par kalla nu.
Det är faktiskt lite av en utmaning att få ihop något alls med Dniepr. Inte mycker som rimmar på det."Eddie Utvisaren" På med en dubbelraggare på den där så är du i hamn