Bara halvpiss så det blir en då!Och är det pissväder får man ta ett par kalla. Det är sedan gammalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara halvpiss så det blir en då!Och är det pissväder får man ta ett par kalla. Det är sedan gammalt.
Den ser dyr ut
Добрый день, товарищи!
Den ser dyr ut
Jag tycker att en R*lex D*ytona är dyr...Den ser dyr ut
Nja inte är dom väl så dyr??Jag tycker att en R*lex D*ytona är dyr...
Vad skönt att de äntligen har börjat hamna i rätt prisklass!Nja inte är dom väl så dyr??
R'olex Oyster Perpetual Cosmograph Daytona Black Dial Automatic Mens Chronograph Mechanical Watch | Wish
Buy R'olex Oyster Perpetual Cosmograph Daytona Black Dial Automatic Mens Chronograph Mechanical Watch at Wish - Shopping Made Funwww.wish.com
Bara att köra in mejseln med besked så hittar man snart ett fel.Jag och Vostok på spindelkylaggs byte!
Eftermiddagskaffe i grottekvarnen.
Med min käre 270-transition på mörkgrönt Nato.
Dags att fixa till länken jag hittade.
Tack!Det där blev ju bra!
Byte till något större!
Ny MG? Dags för några kinesiska klockor nu också?
Jodå, den är ny... Har redan ett par kineser (mitt pambygge bl a, några skräpklockor jag fått eller följt med vid köp av annat).
Hade faktiskt vart kul med någon äldre mekanisk kines, typ 30-70 tal, antar det finns? Har dålig koll...
Får väl börja med en Pobeda...
Svar: Jesus Adam.Snygg! Var det Beo's?
Eftermiddagskaffe i grottekvarnen.
Med min käre 270-transition på mörkgrönt Nato.
Har bilen redan kommit!?Byte till något större!
Svar: Jävligt Avis.Svar: Jesus Adam.
mmm. På Avito gick de att få betydligt billigare. För de pengarna kan man få en av de allra första som inte (uppenbarligen) var till det militära. I alla fall inte utseendemässigt....och så lite ryskt...
Catawiki hade en Strela av äldre versionen ute till salu, slutpris 1.011 € + 9% provision = 1.101 € = ca. 11.500kr + frakt.
Alltid kul att se slutpriser!
Perfekt till saltgruvan!Morrn vänner!