Ja sent ska syndaren vakna!
Jag o Slava i biltvätt!
Själv brukar jag duscha i duschen och göra rent boetten manuellt eller i uv-tvätten, men jag respekterar andra som gör på sitt eget sett.
Hoppas det blev bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja sent ska syndaren vakna!
Jag o Slava i biltvätt!
Ja vi blev rena allihopa!bilen,klockan och jag men nu är det kvälls klocka på!Själv brukar jag duscha i duschen och göra rent boetten manuellt eller i uv-tvätten, men jag respekterar andra som gör på sitt eget sett.
Hoppas det blev bra?
Suget blev för stort efter att ha scrollat i denna tråden senaste dagarna. Så myser i soffan med denna:
Huff? Vår kaprifol blommar som en falukorv ännu. Skumt. Och grannens är det inget fel på. Kanske drösslat för generöst med Round up?Njuter av kaprifolen som blommar nu och bara doftar på kvällen.
Hm. 9:e maj klocka känns lite magstarkt kanske?
Expertisen! En Kalle Anka i det här formatet??? Den kanske man slår till på bara för att den är udda på alla sätt och vis!?
Sant det är ju vad de firar. Råkade associera det till Ukraina så här mitt i natten...Nej. Absolut inte. Låt dem fira segern. Den österrikiska "akvarellmålaren", och hans följeslagare kan ingen stödja. Kanske Biden och Zelenskij gör det, men ingen sund människa.. nej, usch..
Sant det är ju vad de firar. Råkade associera det till Ukraina så här mitt i natten...
mmm... ULTRA RARE.... på riktigt????
Nej inte alls. Kan bara inte sova. Har testat den med hasselnötter, den 80% iga och den med helblå förpackning och portionsförpackade bitar. Helt ok choklad!Utvisaren... jag ska svara på din ryska choklad... men... var den spetsad ikväll??
Nej inte alls. Kan bara inte sova. Har testat den med hasselnötter, den 80% iga och den med helblå förpackning och portionsförpackade bitar. Helt ok choklad!
Edit: Jag inser att mina inlägg här kan föranleda en att tro att min konsumtion av starkvaror är aningen i överkant. Men de flesta veckor är snarast 2-3 pilsner det normala.
Ser rätt ut dock kan tavla vara en ny produktion men svårt att se på den där bildenJag lär mig aldrig hur de skall se ut. Kosher?
Rätt och riktigHm... konstig tavla. Kosher? Wostok?
Ja dom där är lite halvovanliga, Notera även svart datum.. Har letat efter en av dessa modeller ett tag faktisktmmm... ULTRA RARE.... på riktigt????
Vostok KomandirskieZakaz mitt på tavlan? Halvstora pluttar? I övergångsåldern?
Det är inte så att du fått tag på panzer choklad? Den ska ju vara väldigt uppiggande.Nej inte alls. Kan bara inte sova. Har testat den med hasselnötter, den 80% iga och den med helblå förpackning och portionsförpackade bitar. Helt ok choklad!
Edit: Jag inser att mina inlägg här kan föranleda en att tro att min konsumtion av starkvaror är aningen i överkant. Men de flesta veckor är snarast 2-3 pilsner det normala.