• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Rikala

Patek
2-Faktor
Ja sent ska syndaren vakna!😁
image.jpg

Jag o Slava i biltvätt!👍

Själv brukar jag duscha i duschen och göra rent boetten manuellt eller i uv-tvätten, men jag respekterar andra som gör på sitt eget sett.

Hoppas det blev bra?

 

Utvisaren

Patek
Utvisaren... jag ska svara på din ryska choklad... men... var den spetsad ikväll?? :D:D
Nej inte alls. Kan bara inte sova. Har testat den med hasselnötter, den 80% iga och den med helblå förpackning och portionsförpackade bitar. Helt ok choklad!

Edit: Jag inser att mina inlägg här kan föranleda en att tro att min konsumtion av starkvaror är aningen i överkant. Men de flesta veckor är snarast 2-3 pilsner det normala.
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Nej inte alls. Kan bara inte sova. Har testat den med hasselnötter, den 80% iga och den med helblå förpackning och portionsförpackade bitar. Helt ok choklad!

Edit: Jag inser att mina inlägg här kan föranleda en att tro att min konsumtion av starkvaror är aningen i överkant. Men de flesta veckor är snarast 2-3 pilsner det normala.

Du behöver fler Poljot så kommer sömnen som på beställning!
 

Vostok

Audemars
mmm... ULTRA RARE.... på riktigt????🤔

1654815061880.png
Ja dom där är lite halvovanliga, Notera även svart datum.. Har letat efter en av dessa modeller ett tag faktiskt :)

Watch & Clock Maker (W&CM)​

The W&CM brand sold rebranded versions of various Vostok models in the late 1980s and early 1990s. The intended market was likely Italy. Many W&CM watches were identical to domestic Vostok production aside from the brand on the dial, while some were entirely unique.
 

Vostok

Audemars
Nej inte alls. Kan bara inte sova. Har testat den med hasselnötter, den 80% iga och den med helblå förpackning och portionsförpackade bitar. Helt ok choklad!

Edit: Jag inser att mina inlägg här kan föranleda en att tro att min konsumtion av starkvaror är aningen i överkant. Men de flesta veckor är snarast 2-3 pilsner det normala.
Det är inte så att du fått tag på panzer choklad? Den ska ju vara väldigt uppiggande. 😂

1654838726823.png
 
Topp