Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var. På. Djuret. Sitter denna köttbit? Eller är det som flintastek - en glorifierad rövballe?Även måndagar kräver sin matlagning.
Fläskkotlett är samma delVar. På. Djuret. Sitter denna köttbit? Eller är det som flintastek - en glorifierad rövballe?
Edit: nej man måste inte alls laga mat. En tallrik fil och 2 öl fick bli middag idag. Mums. Typ.
Dä e gött att supa pöjkar!
Blev oväntat gräsänkling...
Glöm det. Hittade enNån som ser en 780K så är jag LITE intresserad...
Edit: CHN-780K blir det väl översatt...
Underbar! Det är fn i mig rock på riktigt!!!
Eller som finnarna kallar det, kalsarikännit
Japp, egentligen fel att ordet "filé" alls får finnas med i namnet på denna del av djuret. "Innerkotlett" vore mer rättvisande. IMHOFläskkotlett är samma del
Men i rättvisans namn borde ju då fransyskan kunna kalla just innerkotlett?Japp, egentligen fel att ordet "filé" alls får finnas med i namnet på denna del av djuret. "Innerkotlett" vore mer rättvisande. IMHO
Jag får vänta med att fråga tills min yngste son har gift sig med sin franska flickvän.Men i rättvisans namn borde ju då fransyskan kunna kalla just innerkotlett?
Tror inte hon blir glad om du kallar henne innerkotlett..Jag får vänta med att fråga tills min yngste son har gift sig med sin franska flickvän.
Du verkar ju dessutom få papper med på den!! KÖÖÖÖP!!!Precis när jag trodde att jag hade fått nog av 24 h Raketa-modeller dyker den upp i oemotståndligt NOS-skick, klockan jag har spanat efter under ganska lång tid, men aldrig hittat i rätt skick till nåbart pris. Så, vad gör man...
Precis när jag trodde att jag hade fått nog av 24 h Raketa-modeller dyker den upp i oemotståndligt NOS-skick, klockan jag har spanat efter under ganska lång tid, men aldrig hittat i rätt skick till nåbart pris. Så, vad gör man...
Jodå, jag har köpt den...Precis när jag trodde att jag hade fått nog av 24 h Raketa-modeller dyker den upp i oemotståndligt NOS-skick, klockan jag har spanat efter under ganska lång tid, men aldrig hittat i rätt skick till nåbart pris. Så, vad gör man...
Var tvungen att leta lite, men har nu korrekt svar!Fick lite punk-cravings så här på lördagskvällen.
Håll till godo vänner!
Du skulle ju haft tag på en sån här nu medKm i lerduva idag och kom på en hedrande 6e plats!…av 7
Km i lerduva idag och kom på en hedrande 6e plats!…av 7
Cool länk!Nu är en av mina Poljot färdig, efter service var jag tvungen o böja till en del för och få keyless works o funka som den skall.
Jag har faktiskt kollat efter en men de duggar inte tätt och några har fantasipriser.Du skulle ju haft tag på en sån här nu med
Ja dom där är svår... Jag skickar en i pm till dig om du är sugenJag har faktiskt kollat efter en men de duggar inte tätt och några har fantasipriser.
Dom där knapparna är f*n inte att leka med!Är. Så. Sugen.