Vostok
Guld
Hopplock!Pojkar, finnes denna i någon katalog? Kosher? Vit tavla???
Tavlan borde väl vara mörk med fyrkrantiga markeringar?
![]()
Har du någon bild på pappret där det går att utläsa modell nummer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hopplock!Pojkar, finnes denna i någon katalog? Kosher? Vit tavla???
Tavlan borde väl vara mörk med fyrkrantiga markeringar?
![]()
240968Hopplock!
Har du någon bild på pappret där det går att utläsa modell nummer?
Bezel är efterproduktion men övrig ganska rätt.Hm? V-logga? Spännande.
Edit: finns liknande i 1993 katalogen.
![]()
Ja du då är det inte ens rätt papper..
Hittepånummer eller?
Ja eller så läser du serienummer fältet??Hittepånummer eller?
Ser ut som visare från Partner men urtavlan märkt både med både amphibia och komandirskie?Hm igen? Skumma index?
![]()
eh. tja. läste på klocka nr. En 1190 ser det ut att vara. Ergo fel tavla.Ja eller så läser du serienummer fältet??
Jag har verkligen ingen aning om Partner eller Century time. Ingen alls.Ser ut som visare från Partner men urtavlan märkt både med både amphibia och komandirskie?
Kan vara något som Partner eller Century Time tillverkat kanske??
Här har du en Century Time... Kolla visarna på den och jämför med din bildJag har verkligen ingen aning om Partner eller Century time. Ingen alls.
Precis; sannolikt ett "stulet" papper/intyg från en old-tonneau (119(0)-modellen) då det står att det är ett 2209-urverk.eh. tja. läste på klocka nr. En 1190 ser det ut att vara. Ergo fel tavla.
![]()
Locket är 2209 märkt men... ingen bild på urverket.Precis; sannolikt ett "stulet" papper/intyg från en old-tonneau (119(0)-modellen) då det står att det är ett 2209-urverk.
Spännande att dom skrivit över original nummer på urtavlaneh. tja. läste på klocka nr. En 1190 ser det ut att vara. Ergo fel tavla.
![]()
Visarna är onekligen Century time. Men Komandirski och Amfibia på samma urtavla. Oleg?Här har du en Century Time... Kolla visarna på den och jämför med din bild
![]()
Vem vet? Tycker mig sett dom där indexen förr men kommer inte ihåg på vilken urtavla det va?Visarna är onekligen Century time. Men Komandirski och Amfibia på samma urtavla. Oleg?
Ser ut som visare från Partner men urtavlan märkt både med både amphibia och komandirskie?
Kan vara något som Partner eller Century Time tillverkat kanske??
Relativt välgjort. Stor humor om inte annat.Visarna är onekligen Century time. Men Komandirski och Amfibia på samma urtavla. Oleg?
Rhododendron är ganska tråkigt 49 veckor per år. Men inte denna vecka!
![]()
Håller helt med!rhodisen är vacker nu!![]()
![]()
Hm? V-logga? Spännande.
Edit: finns liknande i 1993 katalogen.
![]()
Ser ju ut som kindtänder...Hm igen? Skumma index?
![]()
Fint att ungarnas tänder kommer till användning.Ser ju ut som kindtänder...![]()
Väntar på svar...Ser ju ut som kindtänder...![]()
Ser ju ut som kindtänder...![]()
Ja den där känns väldigt skum..Superfejk?![]()
Eller en ganska ny sak? Det har ju kommit en del kreativt de senaste åren? Har dock inte spanat in Raketa specifikt men jag hade kunnat leva med denna.Superfejk?![]()
Trevlig design!Ja den där känns väldigt skum..
Såhär brukar de jag har sett se ut
Raketa 24 timmars, СЗРП “North-West Shipping Company”
![]()
Ta bort gräset runt sen. Kanske vara är vissa sorter men de brukar ta sig bättre om de slipper bråka med gräset om näringen. Åtminstone när de är små.Ah, klockbyte.
![]()
Min Rhodis är bara 10cm hög (än så länge)...
![]()
Eller en ganska ny sak? Det har ju kommit en del kreativt de senaste åren? Har dock inte spanat in Raketa specifikt men jag hade kunnat leva med denna.
Trevlig design!
På tal om 24-timmars-verk så slog jag till på denna Raketa idag. Jag har letat ganska länge efter en i bra skick och till vettigt pris och tyckte att jag hittade en passande kandidat. Om den är kosher har jag inte riktigt koll på.Ja den där känns väldigt skum..
Såhär brukar de jag har sett se ut
Raketa 24 timmars, СЗРП “North-West Shipping Company”
![]()