Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är ju ett riktigt hopplock av olika delar vart fall Dr Frankenstein har skruvat hejvilt här
Jodå urverket är helt ok men det har aldrig någonsin suttit i en 320 Amphibia boettUrverket ser ok ut i mina ögon, tror även jag sett RUS-märkta urverk förr.
Baklocket har jag inte hundra koll på, men tror jag sett det förr (vet inte om det var på Vostok dock).
Så, kanske bara Dr Oleg bytt tavla?
Samtliga inblandade är nog i allafall glada att det inte var ett fickur.Har man sett den här filmen vet man hur/var man smusslar klockor
Är ju mer tyskvibbar i den än ryssvibbar...Cool! Killgissar på efter 91 och Slava/Poljoturverk.
... eller en Zlathoust...Samtliga inblandade är nog i allafall glada att det inte var ett fickur.
Gökur!?... eller en Zlathoust...
-Hörde du? Där var det ljudet igen. Som en gås i andnöd?Gökur!?
Big Ben?Gökur!?
Bättre upp, det är från High Chaparal - Big Bengt! Uppstoppad i naturlig storlek!Big Ben?
Vad kan det vara? Kommer en Stowa pilot till billigt pris blir jag fattigare kan jag ju säga.En av mina gamla favoriter, icke-ryss/sovjet, har dykt upp till ett bra pris på bayen... F*ck. Jag som var sugen på en till 3017...
Vad kan det vara? Kommer en Stowa pilot till billigt pris blir jag fattigare kan jag ju säga.
I katalogen 1990 finns inga ur med kronan i den positionen. I katalogen från 1992 börjar det komma varianter med kronan i det läget. Hittar inte just din i varken 92 eller 93 katalogen. Kan vara ref 461342 eller 461286 kanske. Men de har annan ring dock.
Den här tingesten fick följa med idag på "klipptåget" //
Ps.Någon som har ett hum om när klockan är från 1980 tal eller 90 tal ?
Bockar och bugar //I katalogen 1990 finns inga ur med kronan i den positionen. I katalogen från 1992 börjar det komma varianter med kronan i det läget. Hittar inte just din i varken 92 eller 93 katalogen. Kan vara ref 461342 eller 461286 kanske. Men de har annan ring dock.
Bilderna är så suddiga att det är svårt att se.
Alternativt är den från 91 eller 94. Men vet inte exakt. Best guess.
Dennisov kanske?En panda-kronograf från ett mikromärke.
En panda-kronograf från ett mikromärke.
Dennisov kanske?
Inte ren panda men i alla fall...
Bra översikt på SMS-lån. Man vill ju vara hjälpsam.En av mina gamla favoriter, icke-ryss/sovjet, har dykt upp till ett bra pris på bayen... F*ck. Jag som var sugen på en till 3017...
Bra översikt på SMS-lån. Man vill ju vara hjälpsam.
SnabblÃ¥n â - Jämför 56 st snabblÃ¥n utan uc & hitta bäst ränta 2023
Hitta snabblÃ¥n och pÃ¥ pengar pÃ¥ kontot redan samma dag ð° Jämför fler än 56 st. snabblÃ¥n utan uc med betalningsanmärkningar och hitta lägst ränta idag!xn--lnium-mra.com
Underbart ärrad Komandirskie-paratrooper, som ursprungligen sannolikt hade en tavla i någon blå-aktig nyans.
Den här tingesten fick följa med idag på "klipptåget" //
Ps.Någon som har ett hum om när klockan är från 1980 tal eller 90 tal ?
Jag har en 3AKA3 med samma boett men annan tavla och den borde rimligtvis inte vara tillverkad efter 1991, men man kan ju aldrig så noga veta.I katalogen 1990 finns inga ur med kronan i den positionen. I katalogen från 1992 börjar det komma varianter med kronan i det läget. Hittar inte just din i varken 92 eller 93 katalogen. Kan vara ref 461342 eller 461286 kanske. Men de har annan ring dock.
Jag fyller på med mer frosseri i denna coola boett:I katalogen 1990 finns inga ur med kronan i den positionen. I katalogen från 1992 börjar det komma varianter med kronan i det läget. Hittar inte just din i varken 92 eller 93 katalogen. Kan vara ref 461342 eller 461286 kanske. Men de har annan ring dock.