Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ingen kunskap avseende ev. Kinestillverkade kopior. Är dessa fyra såna?Köööp!!
![]()
Watch Vostok Komandirskie Plane Fighter Mechanical 17 jewels ussr soviet | eBay
Watch Vostok Komandirskie Plane. Made in ussr in the 1980s. Fully worker, Tested.www.ebay.com![]()
Watch USSR Vostok Komandirskie Mechanical Soviet Russian Wristwatch Wostok Rare | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Watch USSR Vostok Komandirskie Mechanical Soviet Russian Wristwatch Wostok Rare at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com![]()
Watch USSR Vostok Komandirskie Mechanical Soviet Russian Wristwatch Wostok Rare | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Watch USSR Vostok Komandirskie Mechanical Soviet Russian Wristwatch Wostok Rare at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com![]()
Find many great new & used options and get the best deals for Watch USSR Vostok Komandirskie Mechanical Soviet Russian Wristwatch Wostok Rare at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Ja alla fyra är kineserHar ingen kunskap avseende ev. Kinestillverkade kopior. Är dessa fyra såna?
Vet säljaren om det när den skriver ”all authentic”?
Hur ser man det 100% säkert?
Tänker på att alla kronor ser ut att ha krympt i tvätten.
#frågaförattlära
Exakt! Och även att första bokstaven i “Заказ МО СССР” är liten (заказ)Just denna. Knasgröna lumen. Texten Zakas mocccp ihovskrivet här. Visarna.
100%autentisk kopia!!Har ingen kunskap avseende ev. Kinestillverkade kopior. Är dessa fyra såna?
Vet säljaren om det när den skriver ”all authentic”?
Hur ser man det 100% säkert?
Tänker på att alla kronor ser ut att ha krympt i tvätten.
#frågaförattlära
Vi bröder godkänner att vår proletär må lämna grottekvarnen tidigare. Det är aldrig för sent att ge upp!!!!Ge mig semester... NUUU!!!
![]()
Jag får nog kämpa på tills på Fredag men då jäklar stannar jag hemmaVi bröder godkänner att vår proletär må lämna grottekvarnen tidigare. Det är aldrig för sent att ge upp!!!!
Tycker mig se ett (B) under balansen där mitt i bilden?hm. Sent 80. Körde man med enbart B under balansen? Ser märkligt omärkt ut?
![]()
Ja, är det inte så att det alltid skall sitta en Vostok-logga i plåten under balansen, eller finns det kanske undantag?Tycker mig se ett (B) under balansen där mitt i bilden?
![]()
Ja visst är det ett B. Men inget nummer, ingen fabrik, inget SU, ingenting. Ska vi ha det så? Va? Va?Tycker mig se ett (B) under balansen där mitt i bilden?
![]()
Ja!Ja visst är det ett B. Men inget nummer, ingen fabrik, inget SU, ingenting. Ska vi ha det så? Va? Va?
![]()
Kvalitetsmärkt med Al Fetto!" Inget kan få fel! Trivs bra med när det står på vad det skall vara.Tycker nästan det är värre när dom är märk såhär
![]()
(According to Alexander (ex-worker of Petrodvorec factory) the 2409 was designed by PChZ and transferred to ChChZ. Few Raketas with 2409/2414 inside were shown at watch.ru)
Ja!Ja visst är det ett B. Men inget nummer, ingen fabrik, inget SU, ingenting. Ska vi ha det så? Va? Va?
![]()
Vilket årtal är det ca frågan om här?Tycker nästan det är värre när dom är märk såhär
![]()
(According to Alexander (ex-worker of Petrodvorec factory) the 2409 was designed by PChZ and transferred to ChChZ. Few Raketas with 2409/2414 inside were shown at watch.ru)
Det kommer jag tyvärr inte ihåg.. Hittar jag igen det kan jag lägga upp mer infoVilket årtal är det ca frågan om här?
Lyser motorlampan när det är dags för service tro?Alltså, helt nytillverkad, men ändå lite kul... Finns ett par modeller till med Lada.
![]()
![]()
Lada 1200 alapanyag hiány miatt a gyártása nem lehetséges :: szociautokarora
A nagy kedvenc a Lada 1200-es!www.szociautokarora.hu
Nyförvärvet har kommit! Den verkar inte vara trasig som det stod i annonsen men jag får väl bära den några dar och se.
![]()
Ja, en klocka om bara går i två dagar är ju uppenbarligen helt kass. Kanske fel på den där quwuartsch-kristallen?Hmmm, dras upp fullt och går sedan bara i två dagar = måste vara trasig! Byter man batteri borde den gå i ett år, minst!!!![]()
Håller inte tiden verkar det som när jag läser annonsen igenHmmm, dras upp fullt och går sedan bara i två dagar = måste vara trasig! Byter man batteri borde den gå i ett år, minst!!!![]()