Utvisaren
Diamant
Elemenärt. Det går sjukt bra för undertecknad just nu alltså. Sjukt bra.Det är serienummer du ser där.. Troligen lock från en Zakaz
![Banghead :banghead: :banghead:](/styles/baisik/xenforo/smilies/banghead.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Elemenärt. Det går sjukt bra för undertecknad just nu alltså. Sjukt bra.Det är serienummer du ser där.. Troligen lock från en Zakaz
Vostokianer! Upplys mig, detta är 710??
![]()
Enkelt att hitta nya bezels??
Just den jag lurar på plus den med raketen.Och här hittade jag den Utvisaren visade upp med
Både tavla och urverkbild
![]()
![]()
Ja det är en 710.Vostokianer! Upplys mig, detta är 710??
![]()
Enkelt att hitta nya bezels??
Här är en sån där Vostok med Poljot verk.. Undra hur dom här kom till??
![]()
Vostok AMPHIBIAN Komandirskie USSR Watch Mechanical Military Date Indicator | eBay
Date Indicator 2614.2H Soviet. The watch is in perfectly working order. This watch has been little used and is in excellent working. This watch was desirable for every naval officer of the Navy of the Soviet Union.www.ebay.com
храНи вас господи!Njaa!!
Men det ser ju klart ut som en Volga GAZ-24 på klockan
![]()
храНи вас господи!
Gud välsigne Gaz Volga! Hallelujah!!Alltså, det var det som stod på klockan!!!![]()
Äntligen en riktig klocka härGrannen mördar mördarsniglar jag luktar på rosorna![]()
![]()
Bara de nytillverkade och små diskreta. Finns nya lite mindre diskreta utan sekundvisare medAha, det är först nu jag noterar att de nytillverkade modellerna till skillnad från de gamla har sekundvisare!![]()
Skumt. Jag menar det är ju en helt annan klocka.Äntligen en riktig klocka härBtw, är det en i titan? Metallen ser lite mörk ut. Jag bearbetar frugan för att få ett ok att köpa en i brons. Går sådär
![]()
Ja, jag håller med! Det är dessutom fånigt att bara ha två när man kan ha tre. Saknar dessutom den minsta modellen. Så jag tycker att ett köp helt klart är motiveratSkumt. Jag menar det är ju en helt annan klocka.![]()
Min fru har en Michael Cors... nej, fel, min fru har två Michael Cors. Först hade hon bara en, sedan önskade hon sig en till klocka. Då gav jag henne en rätt snygg Seiko, som hon tyckte var för tråkig (för lite bling-bling) och som hon bytte tillbaka mot en andra MC. Det blev en del pengar över, så då blev det något glittrigt halsband också. Bling-bling-bling...Ja, jag håller med! Det är dessutom fånigt att bara ha två när man kan ha tre. Saknar dessutom den minsta modellen. Så jag tycker att ett köp helt klart är motiverat
Men hon har EN klocka… en Apple watch… tror aldrig vi kommer förstå varandra när det kommer till klockor.
Ja, jag håller med! Det är dessutom fånigt att bara ha två när man kan ha tre. Saknar dessutom den minsta modellen. Så jag tycker att ett köp helt klart är motiverat
Men hon har EN klocka… en Apple watch… tror aldrig vi kommer förstå varandra när det kommer till klockor.
Låter som du har högtflygande planer?Torsdag och eftersom jag känner mig lite som ett UFO blir det don efter person idag.
![]()
Nytt är det NOS armband jag fick levererat i förra veckan (i orörd originalförpackning). Riktigt bra känsla och ger enligt mig helt rätt tidstypiskt utseende i kombo med klockan. Sovjetiskt 80-tal, som ser ut som 60-tal i västvärlden. Spännet har en fantastiskt krispig och trög känsla från orörd metall. Hmm, kunde kanske putsa upp just spännet lite granna...
![]()
![]()
Vad i hela världen??
![]()
![]()
VOSTOK Amphibian Mod "Rising UKRAINA" | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for VOSTOK Amphibian Mod "Rising UKRAINA" at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Lumet på tavlan är ju hur grymt som helst! Vill gärna ha, men priset verkar ju springa iväg. Man undrar ju lite hur modellen kom till och vem som gjorde den. Det känns väl som en eftermonterad tavla, eller finns det rebeller i fabriken i Chistopol?Snygg mod! Bra budskap!![]()
Mer grejer:Join the cult!
![]()
Lumet på tavlan är ju hur grymt som helst! Vill gärna ha, men priset verkar ju springa iväg. Man undrar ju lite hur modellen kom till och vem som gjorde den. Det känns väl som en eftermonterad tavla, eller finns det rebeller i fabriken i Chistopol?