Vostok
Guld
Och här hittade jag den Utvisaren visade upp medMen, det var väl inget urverksbild på den? Svarade på två olika inlägg
Både tavla och urverkbild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och här hittade jag den Utvisaren visade upp medMen, det var väl inget urverksbild på den? Svarade på två olika inlägg
Man taget vad man haver...Japp!! Det är Vostok 2409 (eller 2414) fast det är bryggor från olika perioder/verk där
(Fasad kant på fjädertrumbrygga medans övriga är raka i kanten)
Den där ska vara helt rätt och riktig..Är det någon som vet om denna är lite seriös? Tycker mig känna igen den, men vet inte om det är i seriösa sammanhang...
Tack!Den där ska vara helt rätt och riktig..
Ha, du med ?!!!
Okej. Men ingen Vostok tavla. Poljot eller Slava tavla då. Urverket kanske är bytt!Fast det sitter ju ett 2414 verk i den? Det är Vostok!!
Ha, du med ?!!!
Jo 2 av dem ligger ute. Nederst höger och näst nederst vänster. Blå...Här är fler med Vostok 2414 verk
Här har du en hel hög med "glittertavlor" alla med Vostok 2414 verk
Ha, du med ?!!!
Tja, varför inte? Gud, den heliga smörjan och en grön Lada. Kan det bli bättre???
Budet jag gav räcker till mat för två personer i två veckor i Ukraina.
Nu måste vi leta glittertavlor Kanske finns med både Vostok och Slava?Okej. Men ingen Vostok tavla. Poljot eller Slava tavla då. Urverket kanske är bytt!
Det finns fler modeller.. Jag la bara upp några av demJo 2 av dem ligger ute. Nederst höger och näst nederst vänster. Blå...
Nu måste vi leta glittertavlor Kanske finns med både Vostok och Slava?
Jag budade 200 kr. Du får sjukt mycket mat för 100kr per vecka i Ukraina.
Dom här brukar det sitta Slava i har jag settJodå, jag har ju minst en glittertavla med Vostok sedan tidigare
Dom här brukar det sitta Slava i har jag sett
Dom här brukar det sitta Slava i har jag sett
Den är köpt från cousinsuk för nästan inga pengar. Men nuförtiden är det nog bättre att handla inom EUBra bricka! Vart har du hitta den?
mmm. Nedrans brexit.Den är köpt från cousinsuk för nästan inga pengar. Men nuförtiden är det nog bättre att handla inom EU
mmm. Nedrans brexit.
Vår förlust, deras vinst
Omärkt, kanske är en R*lex?Okej. Men ingen Vostok tavla. Poljot eller Slava tavla då. Urverket kanske är bytt!
We shall defend our island - from whatever economic allies it may be.
Det är serienummer du ser där.. Troligen lock från en ZakazDetta måste vara fel baklock på en komandirski? Hittar ingen Komandirski 708?