Delgada
Pandion
Okean! Men den har ju du redan... men om det var jag.Grabbar! Om ni hade 8.000kr att spendera på en klocka, att minnas något / någon med, behålla för alltid i samlingen. Vad skulle ni välja?
Snyggaste kronografen som finns.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okean! Men den har ju du redan... men om det var jag.Grabbar! Om ni hade 8.000kr att spendera på en klocka, att minnas något / någon med, behålla för alltid i samlingen. Vad skulle ni välja?
Tack så mycketRiktigt fina klockor! Hoppas att du hittar tillbaka till ditt intresse för Vostoks eller åtminstone tittar in här ibland ändå![]()
Haha ja, de är riktigt mäktiga Agaterna - var nära att slå till på en när Hepanter visade upp sin men det är i så fall för en annan tidOm du är trött på vostoks, så finns det ju riktiga klockor![]()
![]()
Jag hade lätt köpt en eller två men jag är rädd för min samboHej, det var ett tag sedan nu.
Jag har hållit mig på annat håll då jag tappade sugen lite på mina Vostok och inte har känt att jag haft så mycket on topic att bidra med.
Lång historia kort: klockorna har legat i en låda sedan en tid tillbaka i avvaktan att sugen eventuellt skulle återkomma, men det har den inte gjort så nu gör jag mig av med dem och ville ge en heads-up här innan populasen får gå loss i kartongen.
Alla klockor är som ni vet moddade och använda av en klåpare (dvs jag) så skick att förvänta sig är därefter.
Annons på allt kommer upp om ett tag och kommer att ligga som OHPF under någon dag så att den härifrån som till äventyrs är intresserad har möjlighet att hugga först.
Jag kommer varken att dö eller lämna KS men vill ändå passa på att tacka för all hjälp och input jag fått här i tråden, och framförallt alla garv och allt kul jag har fått ha med er. Förhoppningsvis kommer glädjen tillbaka någon gång i framtiden så att jag kan bygga nya frankenklockor att ofreda tråden med, men för nu får det bli såhär.
Allt gott
/// Efraim
Tack så mycketBeklagar att intresset runnit bort men du är ju alltid välkommen åter.
Noterade att din högt aktade "pripps-sissou " inte fanns på köp och sälj.
Är det månne så att du sparar den som återinträde i rysstråden?
Jag minns den som extraordinärt snygg!
Talar vi ryska, Okeah eller äldre 3017.Grabbar! Om ni hade 8.000kr att spendera på en klocka, att minnas något / någon med, behålla för alltid i samlingen. Vad skulle ni välja?
Ett underbart alternativ till populasen är hydran. Man lär sig mycket roligt i äldre texter!Tack så mycketdet värmer att höra
Nej det stämmer att den saknas i säljet, den är lite speciell för mig så jag har en särskild plan för den.
Jag hade lätt köpt en eller två men jag är rädd för min sambo
Ja, den kunde jag också ha valt, i originalutförande från 70-talet.Okean! Men den har ju du redan... men om det var jag.
Snyggaste kronografen som finns.
Ordet du söker är skild ekonomi.Jag hade lätt köpt en eller två men jag är rädd för min sambo
På tal om "limited editions" sprang jag på denna...
![]()
... och då är det ändå en nästan lite seriös modell som iafall väcker viss vill-ha-faktor iom att det var sista året Sovjet existerade.
![]()
Skild*Ordet du söker är skild ekonomi.
![]()
Grabbar! Om ni hade 8.000kr att spendera på en klocka, att minnas något / någon med, behålla för alltid i samlingen. Vad skulle ni välja?
Egentligen talar vi alla språk förutom tyska..Talar vi ryska, Okeah eller äldre 3017.
Militära, en DH i mint skick. Gärna Minerva.
Japansk, GS äldre. GS61 med lite tur.
Swiss. Omega Suverän.
Usa, nyare Hamilton.
Kolla även Bulovas månklocka. Flytande sekund med qvartz! 262khz!!!
Snyggt! Kanal grävd av ryska krigsfångar… hoppas du gjorde en honnör när du stod därGod kväll kamrater.
![]()
![]()
Om du är där jag tror du är… annars är det bara en kanalSnyggt! Kanal grävd av ryska krigsfångar… hoppas du gjorde en honnör när du stod där![]()
Det visste jag faktiskt inte.Snyggt! Kanal grävd av ryska krigsfångar… hoppas du gjorde en honnör när du stod där![]()
Om du är där jag tror du är… annars är det bara en kanal![]()
Talar vi ryska, Okeah eller äldre 3017.
Militära, en DH i mint skick. Gärna Minerva.
Japansk, GS äldre. GS61 med lite tur.
Swiss. Omega Suverän.
Usa, nyare Hamilton.
Kolla även Bulovas månklocka. Flytande sekund med qvartz! 262khz!!!
Mossberg sänder en svärm med hälsningar till Malte.Min fru matar Malte, får se om jag kan lyckas få en klocka nära ihop med Malte på bild!
Kanske blir morgondagens mission...
Ha en trevlig kväll!
![]()
Jag ser en stor pelikannäbb och en fisk som dyker i.Sovjetiska fiskeflottan, visst är det en fiskmås på urtavlan?
![]()
WATCH- WOSTOK-2414- SUBMARINE-AMPHIBIAN - KOMANDIRSKIE 3374 for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for WATCH- WOSTOK-2414- SUBMARINE-AMPHIBIAN - KOMANDIRSKIE 3374 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Jo. Men jag är inte inläst på dem. Kan inte bedöma varken om det är rätt boett, tavla eller visare.Någon som är sugen på någon slags NVCh-30 tavla??
![]()
Watch Vostok "antimagnetic" Military+ silicones strap | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Watch Vostok "antimagnetic" Military+ silicones strap at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com