• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

20180811_190157.jpg
Jag slog till på Bulgaren. Hoppas på snabb leverens.

Tack så mycket för all hjälp.
Om någon behöver ett nytt 2409 verk så hojta bara.
Den där är snygg med de stora "lume plupparna", grymt!!!
 
Fin tråd det här. Skall dela med mig av min skramliga samling ryssar snart. Men under tiden undrar jag hur lång tid det för klockor meranom.com att anlända till Sverige och vilka merkostnader som uppstår jämfört med priset på hemsidan pga frakt och skatt och dyl.? Grunnar ibland på att det måhända vore att föredra att beställa från poljot24, trots högre priser och ett mindre utbud av Vostok.
 
Fin tråd det här. Skall dela med mig av min skramliga samling ryssar snart. Men under tiden undrar jag hur lång tid det för klockor meranom.com att anlända till Sverige och vilka merkostnader som uppstår jämfört med priset på hemsidan pga frakt och skatt och dyl.? Grunnar ibland på att det måhända vore att föredra att beställa från poljot24, trots högre priser och ett mindre utbud av Vostok.
Leveranstiden från Meranom är allt från två veckor och uppåt. Mest beroende på postnord. Jag brukar i regel få hem dem på typ 3-4 veckor.

Köper man en klocka eller motsvarande värde är det fri frakt och då tillkommer bara postnords avgift på ca 85 kr inkl moms.
 
Någon i stockholmsområdet som skulle kunna tänka sig, mot ersättning såklart, ta en titt på denna vostok där fjädern verkar släppa vid uppdragning. Får max ut 4-5h ur varje uppdragning.
20180821_184152.jpg
 
Tillbaka
Topp