Vostok
Guld
Den där är snygg med de stora "lume plupparna", grymt!!!Jag slog till på Bulgaren. Hoppas på snabb leverens.
Tack så mycket för all hjälp.
Om någon behöver ett nytt 2409 verk så hojta bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är snygg med de stora "lume plupparna", grymt!!!Jag slog till på Bulgaren. Hoppas på snabb leverens.
Tack så mycket för all hjälp.
Om någon behöver ett nytt 2409 verk så hojta bara.
Ja, den är fin. Kul med lite olika boetter, både vintage o moderna. Har span på en gammal rund rackare nu med en vacker urtavla. Får se om jag trycker av...Den där är snygg med de stora "lume plupparna", grymt!!!
Skämskudde till mig!Haha! Ja hade ju varit lite tråkigt att köpa alla delar och sen ej få ihop det hela ändå Även solen har fläckar!!
Inte då!! Man lär sig nya saker hela tidenSkämskudde till mig!
Leveranstiden från Meranom är allt från två veckor och uppåt. Mest beroende på postnord. Jag brukar i regel få hem dem på typ 3-4 veckor.Fin tråd det här. Skall dela med mig av min skramliga samling ryssar snart. Men under tiden undrar jag hur lång tid det för klockor meranom.com att anlända till Sverige och vilka merkostnader som uppstår jämfört med priset på hemsidan pga frakt och skatt och dyl.? Grunnar ibland på att det måhända vore att föredra att beställa från poljot24, trots högre priser och ett mindre utbud av Vostok.
Snablar va bra den där är. Stort grattis!!!Postnord levererade idag!22xx paddel visare,en tonneau med kalas patina som ska renoveras i verket och sist MEN inte minst!!!jag har fått tag i en...
En Vostok compressor reissue!
Vilken smaskig klocka.
Väldans nöjd iaf!
Tackarär jätte nöjd faktiskt!Snablar va bra den där är. Stort grattis!!!
Visst är den undebar?Postnord levererade idag!22xx paddel visare,en tonneau med kalas patina som ska renoveras i verket och sist MEN inte minst!!!jag har fått tag i en...
Vilken smaskig klocka.
Väldans nöjd iaf!
Japp!till och med bättre än jag föreställde mig!har du en med?Visst är den undebar?
YesJapp!till och med bättre än jag föreställde mig!har du en med?
Fin!!väldans trevligt band med!
Min hälsar!fick bli ett kvällsbyte vid prommenad med vovven.
Fantastiska. Bjuder på dagens favorit.Min hälsar!fick bli ett kvällsbyte vid prommenad med vovven.
Grattis till din,den är väldigt trevlig!gillar den tavlan skarpt.Fantastiska. Bjuder på dagens favorit.
Ser riktigt bra ut iaf!Patienten lever efter verkstransplantation. Får se om hon överlever natten...
Riktigt fin ! Har den safirglas månne ?Postnord levererade idag!22xx paddel visare,en tonneau med kalas patina som ska renoveras i verket och sist MEN inte minst!!!jag har fått tag i en...
Vilken smaskig klocka.
Väldans nöjd iaf!
Tack. Mitt första försök att byta urverk. Gick bra men mycket pill med visarna innan de lirade med varandra. Har en till som ska opereras men det får vänta.Ser riktigt bra ut iaf!
Tackar!Riktigt fin ! Har den safirglas månne ?
Grattis!bra jobbat!Tack. Mitt första försök att byta urverk. Gick bra men mycket pill med visarna innan de lirade med varandra. Har en till som ska opereras men det får vänta.